Blog

Novinky

Jak poskytovat skvělou zákaznickou zkušenost a jak ji měřit a vyhodnocovat? – 1. část

16.02.2021
13 min. čtení

Skvělá zákaznická zkušenost vašich klientů – alfa a omega vašeho byznysu. V žebříčku firemních i klientských hodnot se spokojenost zákazníků rychle a nekompromisně šplhá na přední příčky. Při nákupu už nerozhoduje jenom cena. Důležitější jsou pro zákazníky i jiné faktory. Chtějí obdržet kvalitní zboží/službu. Zajímá je, jakého (nadstandardního) servisu se jim dostane. Požadavek na kvalitní […]

SupportBox-Vitek Matejka-Vyzyvatel

Přesvědčí náš Vítek Matějka váhajícího klienta? SupportBox a Vyzyvatel.

1669308887
21.01.2021
2 min. čtení

Dostali jsme perfektní příležitost na ďáblova advokáta pro SupportBox. Michal Slavev a Petr Schwank si pozvali našeho Vítka Matějku do pořadu Vyzyvatel, aby přesvědčil potenciálního klienta k pořízení SupportBoxu. Michal se stane majitelem e-shopu, který musí řešit zákaznickou péči, ale vlastně neví, co přesně potřebuje. Podaří se mu to? I když doba Covidu většině z […]

Testovali jsme zákaznickou péči e-shopů se sportovní výživou

1669308652
25.11.2020
12 min. čtení

Kvalitní zákaznická péče nám dělá radost a zajímá nás, zda se úroveň zákaznické péče zlepšuje i u českých e-shopů. Kvalitu zákaznické podpory rádi testujeme, protože získané informace vychází přímo z praxe – to je nesmírně důležité. O tyto cenné zkušenosti se s vámi rádi podělíme protože i přesto, že vy nejste tím testovaným objektem se […]

Jak se vzdělávat na podpoře

1678291655
30.10.2020
12 min. čtení

Každý den se můžeme naučit něco nového a to i v případě, že jsme už dávno opustili školní lavice. Vzdělávání nepatří jen do škol a univerzit. Vzdělávání je, nebo by mělo být, nedílnou součástí života každého z nás. Osobní rozvoj nám pomáhá ve všech směrech a nabyté znalosti mají velký vliv na celkovou kvalitu našeho […]

Co byste měli vědět (udělat), než si pořídíte live chat?

1669305228
02.09.2020
7 min. čtení

Live chat je velmi oblíbený nástroj pro zasílání zpráv. Stávajícím a potencionálním zákazníkům umožňuje komunikovat s vaší firmou online – tedy v reálném čase, prostřednictvím vašeho webu. Kdykoliv si zákazník neví rady, může se na vás na live chatu jednoduše obrátit a požádat vás o pomoc. Pokud jste online, měl by zákazník dostat odpověď zhruba […]

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Jak si nastavit SupportBox pro servisní firmu nebo agenturu

1669303352
15.07.2020
8 min. čtení

SupportBox nemusíte používat jen jako helpdeskový nástroj. Pokud aplikaci vhodně nastavíte a budete s ní správně pracovat, můžete SupportBox využívat například také jako ticketovací systém. Na klasické zákaznické podpoře, například v e-shopu, je potřeba na příchozí požadavky reagovat co nejdříve. Čím dříve dotaz zodpovíte, tím lépe pro vás i zákazníka.  Oproti tomu v servisní firmě […]

Jak rychle odpovídat zákazníkům?

1678291473
01.07.2020
7 min. čtení

Máte ve vaší firmě přehled o tom, jak rychle dostanou vaši zákazníci odpověď? Myslíte si, že odpověď dostanou dostatečně rychle a jsou s tím spokojeni?  S tím, jak v byznyse přibývá konkurence, rostou i nároky zákazníků. Rychlou, věcnou a příjemnou odpovědí na jejich požadavek umožníte zákazníkům zažít skvělou zákaznickou zkušenost. Pokud dáte vašim zákazníkům oproti konkurenci […]

Nový live chat je tady!

1669300274
29.06.2020
5 min. čtení

Náš live chat prošel kompletním redesignem a zároveň přibyly nové a užitečné funkce pro operátory a i pro samotné zákazníky bude používání live chatu o poznání příjemnější. Hlavní cíl bylo předělání fungování chatu na základě zpětné vazby, kterou od vás máme. Vyladili jsme i kód našeho live chatu tak, abychom mohli nové funkce přidávat efektivněji […]

Výhody týmové práce v SupportBoxu

1669299221
17.06.2020
9 min. čtení

Téměř v každé firmě je potřeba spolupracovat. Ať už s kolegy nebo napříč odděleními. Nezáleží, jak je váš tým veliký. Může to být tým o stovce zaměstnanců nebo klidně třemi či deseti. Nic to nemění na faktu, že spolupráce na pracovišti je potřebná.  Týmová práce bývá efektivnější a produktivnější než práce jedince. A jako příjemný bonus […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00