Chybná komunikace e-shopu se zákazníkem a jak ji napravit
Koncem března jsem přednášel na konferenci E-shop Summit v Českých Budějovicích. Má přednáška byla hned první, takže bylo potřeba téma zpracovat zábavně a vizuálně, abych posluchače nastartoval a pobavil.
Zde je celá má prezentace doplněná o komentáře, aby byla srozumitelnější.
Zajímá vás téma zákaznické péče?
Pokud chcete zlepšit vaší zákaznickou péči, přidávám níže několik dalších odkazů na užitečné materiály, které se zákaznickou péče zabývá.
📝 Blog – na našem SupportBox blogu najdete články na nejrůznější témata, která se dotýkají zákaznické péče.
🎓 Online školení – online školení zákaznické péče vás naučí účinné techniky a metody, jak z online návštěvníků vašeho byznysu udělat stabilní, spokojené zákazníky.
📕 Jak na skvělou zákaznickou péči – první česká kniha o zákaznické péči. Naučí vás přemýšlet o zákaznické péči jinak. Nebudete péči nadále vnímat jako „odpinkávač“ dotazů, ale jako místo, kde se buduje vztah se zákazníkem a získávají nové prodeje.
💚 SupportDay – konference, která je věnována pouze péči o zákazníky a vším, co je s tímto tématem spojeno.