Chybná komunikace e-shopu se zákazníkem a jak ji napravit

slide.001

Koncem března jsem přednášel na konferenci E-shop Summit v Českých Budějovicích. Má přednáška byla hned první, takže bylo potřeba téma zpracovat zábavně a vizuálně, abych posluchače nastartoval a pobavil.

Zde je celá má prezentace doplněná o komentáře, aby byla srozumitelnější.

Na konci května pořádáme konferenci SupportDay, která je věnována pouze péči o zákazníky. Budu na ní hovořit o budoucnosti zákaznické péče v nejbližších pěti letech a o tom, na co bude dobré se připravit. Celý program jsme sestavovali velmi pečlivě, dle aktuálních trendů a témat, která se řeší.

Budu se na vás těšit na konferenci.

Vyzkoušet na 14 dní ZDARMA
Mário Roženský

Mário Roženský

Mário je majitelem SupportBoxu. Zákaznickou péči vnímá jako jednu z nejdůležitějších součástí podnikání každé firmy.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole