Chybná komunikace e-shopu se zákazníkem a jak ji napravit

Mário Roženský
Mário Roženský
13.04.2017
1 min. čtení
Přednáška Chybná komunikace e-shopu se zákazníkem

Koncem března jsem přednášel na konferenci E-shop Summit v Českých Budějovicích. Má přednáška byla hned první, takže bylo potřeba téma zpracovat zábavně a vizuálně, abych posluchače nastartoval a pobavil.

Zde je celá má prezentace doplněná o komentáře, aby byla srozumitelnější.

Na konci května pořádáme konferenci SupportDay, která je věnována pouze péči o zákazníky. Budu na ní hovořit o budoucnosti zákaznické péče v nejbližších pěti letech a o tom, na co bude dobré se připravit. Celý program jsme sestavovali velmi pečlivě, dle aktuálních trendů a témat, která se řeší.

Budu se na vás těšit na konferenci.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00