Chybná komunikace e-shopu se zákazníkem a jak ji napravit

Mário Roženský
13.04.2017
2 min. čtení
Přednáška Chybná komunikace e-shopu se zákazníkem

Koncem března jsem přednášel na konferenci E-shop Summit v Českých Budějovicích. Má přednáška byla hned první, takže bylo potřeba téma zpracovat zábavně a vizuálně, abych posluchače nastartoval a pobavil.

Zde je celá má prezentace doplněná o komentáře, aby byla srozumitelnější.

Zajímá vás téma zákaznické péče?

Pokud chcete zlepšit vaší zákaznickou péči, přidávám níže několik dalších odkazů na užitečné materiály, které se zákaznickou péče zabývá.

📝 Blog – na našem SupportBox blogu najdete články na nejrůznější témata, která se dotýkají zákaznické péče.  

🎓 Online školení – online školení zákaznické péče vás naučí účinné techniky a metody, jak z online návštěvníků vašeho byznysu udělat stabilní, spokojené zákazníky. 

📕 Jak na skvělou zákaznickou péči – první česká kniha o zákaznické péči. Naučí vás přemýšlet o zákaznické péči jinak. Nebudete péči nadále vnímat jako „odpinkávač“ dotazů, ale jako místo, kde se buduje vztah se zákazníkem a získávají nové prodeje.

💚 SupportDay – konference, která je věnována pouze péči o zákazníky a vším, co je s tímto tématem spojeno.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00