E-mail, live chat i telefon pod jednou střechou

Software pro zvýšení efektivity zákaznické péče.

  • Bez zadávání kreditky
  • Můžete kdykoliv skončit
  • Podpora v češtině
  • 14 dní zdarma
  • Ilustrace prasátka jako pokladničky
    Ušetříte čas i své nervy Spravujte zákaznickou péči komplexně, včas, na jednom místě a beze zmatků.
  • Modrá bublina zpětné vazby s hvězdičkou uvnitř
    Získáte spokojenější zákazníky Zákazníci si zaslouží odpověď včas. Poskytněte jim kvalitní a rychlou podporu.
  • Ilustrace reportu s grafem a tabulkou
    Budete mít kontrolu a přehled Díky reportingu získáte přehled o každé zprávě, telefonátu nebo např. objednávce.
Šetříme čas už 2 347 hrdinům na zákaznické podpoře.

Komunikujte se zákazníky na všech frontách

žena sedí na liště aplikace SupportBox a pracuje na notebooku

Mějte chytrou e-mailovou schránku

Sdílená e-mailová schránka

Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.

Dvě modrá ozubená kolečka jako symbol nastavení
Automatizace
modrá bublina zpětné vazby
Připravené odpovědi
Modrá obálka jako ikona e-mailu
Delegování pošty
Více k e-mailům
Okno online chatu s podporou – vlevo operátor Mário, vpravo zákazník, ukázka konverzace o výběru telefonu

Buďte svým zákazníkům blíž

Live chat – buďte tam, kde vás zákazníci potřebují

Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.

Zpětná vazba od tří zákazníků znázorněných avatary
Více chatů na jednom místě
Tři propojené čtverce se spojovacími čarami uprostřed
Moderní vzhled
Modrá bublina zprávy se třemi tečkami uvnitř
Informace, že zákazník odpovídá
Více k live chatu
Operátor zákaznické podpory se sluchátky sedí u stolu a telefonuje přes počítač

Odpovězte na každé zavolání včas

Vlastní telefonní ústředna

Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.

Modré sluchátko telefonu otočené doprava a avatar
Identifikace volajících
Modré sluchátko telefonu otočené doprava a tři tečky
Hlasové přivítání volajícícho
Modrý mikrofon na stojánku
Nahrávky hovorů
Více k telefonu
Modrý kruh s logem SupportBox a nápisem 28 napojení, kolem loga známých českých online služeb a nástrojů

Mějte všechny informace na jednom místě

Bezproblémová integrace s nástroji

SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.

Více o integraci
Muž letí na raketě vzhůru podél rostoucí čáry grafu, v pozadí jsou mraky

Mějte detailní údaje vždy po ruce

Statistiky a reporty, které ukáží, jak na tom jste

Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:

Modré kulaté hodiny s ručičkami ukazujícími čas
Data v reálném čase
Modrý sloupcový graf se čtyřmi sloupci různé výšky
Přehledné statistiky
Tři postavy u sebe symbolizující týmovou spolupráci
Report po jednotlivých uživatelích
Více o reportingu

Proč používat SupportBox?

Česká firma s českou podporou

Komunikace v češtině, ale i v dalších 5 jazycích. SupportBox je napojen na české nástroje

Největší odborníci na zákaznickou péči

Pořádáme největší českou konferenci o zákaznické péči, školíme a radíme na blogu. Máme roky praxe, proškolili jsme více než 1000 lidí.

Bezpečnost, jednoduchost a spolehlivost

Jednoduché ovládání a snadná migrace dat. Data v bezpečí, GDPR ready. Vysoká dostupnost aplikace.

„Zákaznická péče je efektivní prodejní kanál. Může mít obrovský vliv na fungování a růst celé firmy díky získávání a předávání informací oběma směry – mezi firmou a zákazníky. Tyto informace jsou nesmírně cenné, protože je mohou využít všechna oddělení firmy”

Co o SupportBoxu říkají jeho uživatelé?

SupportBox doporučuji všem e-shopům, které chtějí řídit zákaznickou péči efektivně a zároveň z ní chtějí vytěžit víc. To znamená potenciálně i nějaký zisk.

Logo rcprofi Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

Pečujeme o více než 60 000 stálých klientů a práci nám velmi zjednodušuje nejen vestavěné miniCRM, ale i napojení na vlastní systém. 

Logo Golden Gate Jan Trčka

Vedoucí klientského servisu

SupportBox doporučujeme všem, kdo chce zefektivnit práci a komunikaci se zákazníky a získat drahý čas. To vše s pružnou podporu nástroje. V tom SupportBox nadstandardně vyniká. Sami už jsme SupportBox doporučili mnoha svým známým.

Logo Fitshaker Peter Švaral

Zakladatel

SupportBox je řešením pro všechny, kdo mají hromadnou schránku (např. info@uklidproklid.cz), kterou obsluhuje více než jedna osoba. Doporučujeme ho každému, kdo potřebuje podporu, chce reagovat na zprávy z různých kanálů na jednom místě a chodí mu tolik zpráv, že využívá předpřipravené odpovědi.

Logo Úklid pro klid s Kateřinou Brožovou Kateřina Brožová

majitelka

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Pomáháme zlepšovat zákaznickou podporu

Aktuální školení a webináře zákaznické podpory

Skupina lidí sedí v učebně a sleduje školení, přednášející stojí u tabule Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2025

online

Podívejte se na záznamy 55 přednášek předních českých odborníků. 8 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná péči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Lektor přednáší skupině lidí v učebně, účastníci sedí u stolů a poslouchají Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Muž sedí u pracovního stolu s počítačem a modrou lampičkou Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH
Užitečné rady, tipy, videa a podcasty o zákaznické péči na našem blogu

Novinky ze světa zákaznické péče

Guestpost od Upgates2 (web)

7 věcí, které vám kvalitní e-shopové řešení usnadní na zákaznické péči

1741184836
05.03.2025
5 min. čtení

Zákaznická péče je srdcem každého úspěšného e-shopu. Pokud si zákazníci odnesou pozitivní zážitek, nejenže se vrátí, ale navíc sdílejí dobrou zkušenost s ostatními. Moderní e-shopová řešení vám mohou při budování těchto vztahů výrazně pomoci. Jak? Jednoduchá integrace s nástroji pro kvalitní support Jednoduchost a efektivita jsou klíčem ke kvalitní zákaznické podpoře. Jak nejspíše sami dobře […]

Tipy a triky AI (web)-1

TIPY A TRIKY – co umí AI na zákaznické péči?

1727852632
02.10.2024
14 min. čtení

Umělá inteligence mění svět před očima. Dennodenně vylepšuje způsob, jakým nakupujeme, i jak prodáváme zboží. Většina e-shopů už AI využívá, na zákaznické péči z ní ale stále nedostáváme maximum. Magickou formulkou umělé inteligence je rychlost. S AI vyřídíme mnohem víc dotazů a objednávek než bez ní, a to bez ztráty kvality. Ukažme si proto, kde […]

Landscape skladon

#16 Doprava jako součást zákaznické péče

1747209473
25.09.2024
4 min. čtení

V #16 SupportBox podcastu si Mário Roženský popovídal s Michalem Vavříkem, sales managerem ve společnosti Skladon, která je expertem na logistiku, dopravu, dodavatelský řetězec a skladování. Témat hovoru bylo hned několik: Co je Velký test logistiky Výsledky Velkého testu logistiky e-shopů z období Vánoc 2023 Stěžejní pilíře Velkého testu logistiky a na co se při […]

Vousatý muž v kostkované košili pracuje na notebooku u stolu

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Petra Novotná - Žena s dlouhými hnědými vlasy, usmívá se a dívá se do kamery
Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00