E-mail, live chat i telefon pod jednou střechou

Software pro zvýšení efektivity zákaznické péče.

  • Bez zadávání kreditky
  • Můžete kdykoliv skončit
  • Podpora v češtině
  • 14 dní zdarma
  • Ušetříte čas i své nervy Spravujte zákaznickou péči komplexně, včas, na jednom místě a beze zmatků.
  • Získáte spokojenější zákazníky Zákazníci si zaslouží odpověď včas. Poskytněte jim kvalitní a rychlou podporu.
  • Budete mít kontrolu a přehled Díky reportingu získáte přehled o každé zprávě, telefonátu nebo např. objednávce.
Šetříme čas už 2 347 hrdinům na zákaznické podpoře.

Komunikujte se zákazníky na všech frontách

Mějte chytrou e-mailovou schránku

Sdílená e-mailová schránka

Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.

Automatizace
Připravené odpovědi
Delegování pošty
Více k e-mailům

Buďte svým zákazníkům blíž

Live chat – buďte tam, kde vás zákazníci potřebují

Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.

Více chatů na jednom místě
Moderní vzhled
Informace, že zákazník odpovídá
Více k live chatu

Odpovězte na každé zavolání včas

Vlastní telefonní ústředna

Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.

Identifikace volajících
Hlasové přivítání volajícícho
Nahrávky hovorů
Více k telefonu

Mějte všechny informace na jednom místě

Bezproblémová integrace s nástroji

SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.

Více o integraci

Mějte detailní údaje vždy po ruce

Statistiky a reporty, které ukáží, jak na tom jste

Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:

Data v reálném čase
Přehledné statistiky
Report po jednotlivých uživatelích
Více o reportingu

Proč používat SupportBox?

Česká firma s českou podporou

Komunikace v češtině, ale i v dalších 5 jazycích. SupportBox je napojen na české nástroje

Největší odborníci na zákaznickou péči

Pořádáme největší českou konferenci o zákaznické péči, školíme a radíme na blogu. Máme roky praxe, proškolili jsme více než 1000 lidí.

Bezpečnost, jednoduchost a spolehlivost

Jednoduché ovládání a snadná migrace dat. Data v bezpečí, GDPR ready. Vysoká dostupnost aplikace.

„Zákaznická péče je efektivní prodejní kanál. Může mít obrovský vliv na fungování a růst celé firmy díky získávání a předávání informací oběma směry – mezi firmou a zákazníky. Tyto informace jsou nesmírně cenné, protože je mohou využít všechna oddělení firmy”

Co o SupportBoxu říkají jeho uživatelé?

SupportBox doporučuji všem e-shopům, které chtějí řídit zákaznickou péči efektivně a zároveň z ní chtějí vytěžit víc. To znamená potenciálně i nějaký zisk.

Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

SupportBox bych doporučil všem, kteří hledají chytré, spolehlivé online řešení, s příkladnou podporou zákazníkům a vysokou dostupností služeb.

Oto Čepelák

IT Administrátor

Pokud hledáte rychlé a funkční řešení pro zákaznickou podporu za dostupnou cenu, s rychle reagující technickou podporou, je pro vás SupportBox vhodné řešení.

Jana Lužinová

Správa e-shopu & marketing

SupportBox bych doporučil bez debat. Už se tak i stalo a nebylo to naposledy. Proč? Protože to je velmi šikovný systém, který by měl začít používat každý, kdo dostává e-maily od zákazníků.

Ivan Mátis

Jednatel

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Pomáháme zlepšovat zákaznickou podporu

Aktuální školení a webináře zákaznické podpory

Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2023

online

Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH
Užitečné rady, tipy, videa a podcasty o zákaznické péči na našem blogu

Novinky ze světa zákaznické péče

Části telefonického rozhovoru

Části telefonického rozhovoru

1695106726
13.09.2023
9 min. čtení

Telefonní hovor, podobně jako e-mailová komunikace by měl mít určitou strukturu. Mnoho firem se ještě stále dopouští mnoha chyb, které mohou negativně ovlivnit potřebu zákazníka u tohoto subjektu zůstat, nebo znovu nakoupit. Pojďme se tedy společně podívat na to, jak by měl kvalitní hovor vypadat a co by zde nemělo chybět.  Představení Každý hovor by […]

Zásady tel. FB 1200x628 px

Zásady telefonického rozhovoru

1694074986
30.08.2023
14 min. čtení

Telefonování je jednou z nejjednodušších cest, jak se zkontaktovat se zákazníkem. A je zde jako kanál zákaznické péče více než 140 let, déle funguje snad už jen pošta. Bez telefonu se prosperující firma neobejde. Většina dotazů směrem k firmě se děje právě skrze telefon. Jenže ač se zdá, že telefonovat umí každý z nás, není […]

7 příkladů, jak zákaznickou péči rozhodně nedělat

7 příkladů, jak zákaznickou péči rozhodně nedělat

1690958886
02.08.2023
10 min. čtení

Jak se říká, všichni jsme jen lidé a každý z nás dělá chyby. Bohužel na zákaznické péči je každá chyba drahá a může znamenat odliv vašich zákazníků k jiné, “dokonalejší” konkurenci. Proto je opravdu důležité maximálně zapracovat na snížení chybovosti vaší podpory. Ať už řádným proškolením vašich zaměstnanců, kvalitně zpracovanými procesy, anebo se můžete jednoduše […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00