NOVÁ FUNKCE AI - vyzkoušejte generování emailů, sepis konverzace nebo hovorů

E-mail, live chat i telefon pod jednou střechou

Software pro zvýšení efektivity zákaznické péče.

  • Bez zadávání kreditky
  • Můžete kdykoliv skončit
  • Podpora v češtině
  • 14 dní zdarma
  • Ušetříte čas i své nervy Spravujte zákaznickou péči komplexně, včas, na jednom místě a beze zmatků.
  • Získáte spokojenější zákazníky Zákazníci si zaslouží odpověď včas. Poskytněte jim kvalitní a rychlou podporu.
  • Budete mít kontrolu a přehled Díky reportingu získáte přehled o každé zprávě, telefonátu nebo např. objednávce.
Šetříme čas už 2 347 hrdinům na zákaznické podpoře.

Komunikujte se zákazníky na všech frontách

Mějte chytrou e-mailovou schránku

Sdílená e-mailová schránka

Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.

Automatizace
Připravené odpovědi
Delegování pošty
Více k e-mailům

Buďte svým zákazníkům blíž

Live chat – buďte tam, kde vás zákazníci potřebují

Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.

Více chatů na jednom místě
Moderní vzhled
Informace, že zákazník odpovídá
Více k live chatu

Odpovězte na každé zavolání včas

Vlastní telefonní ústředna

Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.

Identifikace volajících
Hlasové přivítání volajícícho
Nahrávky hovorů
Více k telefonu

Mějte všechny informace na jednom místě

Bezproblémová integrace s nástroji

SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.

Více o integraci

Mějte detailní údaje vždy po ruce

Statistiky a reporty, které ukáží, jak na tom jste

Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:

Data v reálném čase
Přehledné statistiky
Report po jednotlivých uživatelích
Více o reportingu

Proč používat SupportBox?

Česká firma s českou podporou

Komunikace v češtině, ale i v dalších 5 jazycích. SupportBox je napojen na české nástroje

Největší odborníci na zákaznickou péči

Pořádáme největší českou konferenci o zákaznické péči, školíme a radíme na blogu. Máme roky praxe, proškolili jsme více než 1000 lidí.

Bezpečnost, jednoduchost a spolehlivost

Jednoduché ovládání a snadná migrace dat. Data v bezpečí, GDPR ready. Vysoká dostupnost aplikace.

„Zákaznická péče je efektivní prodejní kanál. Může mít obrovský vliv na fungování a růst celé firmy díky získávání a předávání informací oběma směry – mezi firmou a zákazníky. Tyto informace jsou nesmírně cenné, protože je mohou využít všechna oddělení firmy”

Co o SupportBoxu říkají jeho uživatelé?

SupportBox doporučuji všem e-shopům, které chtějí řídit zákaznickou péči efektivně a zároveň z ní chtějí vytěžit víc. To znamená potenciálně i nějaký zisk.

Libor Pilař

Majitel společnosti RCprofi

SupportBox bych doporučil všem, kteří hledají chytré, spolehlivé online řešení, s příkladnou podporou zákazníkům a vysokou dostupností služeb.

Oto Čepelák

IT Administrátor

Pokud hledáte rychlé a funkční řešení pro zákaznickou podporu za dostupnou cenu, s rychle reagující technickou podporou, je pro vás SupportBox vhodné řešení.

Jana Lužinová

Správa e-shopu & marketing

SupportBox bych doporučil bez debat. Už se tak i stalo a nebylo to naposledy. Proč? Protože to je velmi šikovný systém, který by měl začít používat každý, kdo dostává e-maily od zákazníků.

Ivan Mátis

Jednatel

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Pomáháme zlepšovat zákaznickou podporu

Aktuální školení a webináře zákaznické podpory

Školení

Záznam konference SupportDay
2016-2023

online

Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.

1.490 Kč bez DPH
Školení

Školení na míru pro vaši firmu

dle domluvy

Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.

dle domluvy
Školení

Online kurz zákaznické péče

online

Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.

9.990 Kč bez DPH
Užitečné rady, tipy, videa a podcasty o zákaznické péči na našem blogu

Novinky ze světa zákaznické péče

Konference 2024 (web)

Konference roku 2024 – 9+1 must go příležitostí pro váš byznys

1711443758
26.03.2024
14 min. čtení

Napumpujte svůj byznys znalostmi a trendy z konferencí. Kvalitní konference jsou zřídlem nedocenitelných impulsů. Stojí nejednou na startu skokového zlepšení systému, procesů, marketingu, kreativity, HR, logistiky i zákaznické péče ve firmách. Představují takovou zázračně komprimovanou, do jednoho dne sbalenou, šanci, jak se snadno dostat ke klíčovým informacím a na základě sdílených zkušeností, vyzkoušených v praxi, […]

#09 Proč by vaše zákaznická péče měla být jako z Mekáče?

1711546841
21.03.2024
3 min. čtení

Dívejte se kolem sebe. Pozorujte, inspirujte se, sbírejte zkušenosti, testujte, srovnávejte a aplikujte.  Tak by se dal ve zkratce shrnout originální přístup Mária Roženského a jeho návod na to, co může přispět k vylepšení vaší zákaznické péče. Všechno se může hodit. Odpověď na problém, který řešíte, můžete najít třeba na stavbě. Anebo ve večerce na […]

Máte Shopify? A můžeme ho vidět? Nová integrace právě teď v SupportBoxu

1710428320
10.03.2024
9 min. čtení

SupportBox průběžně analyzuje trh a neustále se rozšiřuje o přínosné funkce. Každé naše zlepšení a s ním spojená nová úroveň zákaznické péče podporuje růst e-shopu, který SupportBox využívá. Proto SupportBox aktuálně integruje už čtyřicítku užitečných řešení. Díky jejich propojení je zákaznická péče efektivnější a šetří stále víc času i peněz. Kvalitní integrace také stále víc […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00