Software pro zvýšení efektivity zákaznické péče.
Mějte chytrou e-mailovou schránku
Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.
Buďte svým zákazníkům blíž
Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.
Odpovězte na každé zavolání včas
Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.
Mějte všechny informace na jednom místě
SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.
Více o integraciMějte detailní údaje vždy po ruce
Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:
Komunikace v češtině, ale i v dalších 5 jazycích. SupportBox je napojen na české nástroje
Pořádáme největší českou konferenci o zákaznické péči, školíme a radíme na blogu. Máme roky praxe, proškolili jsme více než 1000 lidí.
Jednoduché ovládání a snadná migrace dat. Data v bezpečí, GDPR ready. Vysoká dostupnost aplikace.
„Zákaznická péče je efektivní prodejní kanál. Může mít obrovský vliv na fungování a růst celé firmy díky získávání a předávání informací oběma směry – mezi firmou a zákazníky. Tyto informace jsou nesmírně cenné, protože je mohou využít všechna oddělení firmy”
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.
Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.
Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.
Zákaznická péče je srdcem každého úspěšného e-shopu. Pokud si zákazníci odnesou pozitivní zážitek, nejenže se vrátí, ale navíc sdílejí dobrou zkušenost s ostatními. Moderní e-shopová řešení vám mohou při budování těchto vztahů výrazně pomoci. Jak? Jednoduchá integrace s nástroji pro kvalitní support Jednoduchost a efektivita jsou klíčem ke kvalitní zákaznické podpoře. Jak nejspíše sami dobře […]
Umělá inteligence mění svět před očima. Dennodenně vylepšuje způsob, jakým nakupujeme, i jak prodáváme zboží. Většina e-shopů už AI využívá, na zákaznické péči z ní ale stále nedostáváme maximum. Magickou formulkou umělé inteligence je rychlost. S AI vyřídíme mnohem víc dotazů a objednávek než bez ní, a to bez ztráty kvality. Ukažme si proto, kde […]
V #16 SupportBox podcastu si Mário Roženský popovídal s Michalem Vavříkem, sales managerem ve společnosti Skladon, která je expertem na logistiku, dopravu, dodavatelský řetězec a skladování. Témat hovoru bylo hned několik: Co je Velký test logistiky Výsledky Velkého testu logistiky e-shopů z období Vánoc 2023 Stěžejní pilíře Velkého testu logistiky a na co se při […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2025 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena