Nový live chat je tady!

Náš chat prošel kompletním redesignem a zároveň přibyly nové a užitečné funkce pro operátory a i pro samotné zákazníky bude používání live chatu o poznání příjemnější.

Hlavní cíl bylo předělání fungování chatu na základě zpětné vazby, kterou od vás máme. Vyladili jsme i kód našeho live chatu tak, abychom mohli nové funkce přidávat efektivněji a celý vývoj aplikace včetně chatu šel o poznání rychleji. Chystáme toho pro vás ještě hodně. 😉

Jak nový live chat vypadá

Hlavními znaky nového designu je především jednoduchý, čistý a moderní vzhled, který se bude hodit na každou webovou stránku.

Co přibylo nového

Hned v první generaci úprav, které zahrnovali hlavně redesign, přibylo v live chatu také několik nových funkcí.

Barva widgetu

Změna barvy widgetu pro live chat, byla jedna z funkcí, o kterou byl obrovský zájem – a je nám jasné proč. Firemní identita je velmi důležitá. Nemluvě o tom, že je potřeba widget nastavit tak, aby byl dobře viditelný pro vaše zákazníky.

Ve starém chatu tato funkce, chyběla a bylo možné mít chat pouze ve výchozí barvě. Z toho důvodu, na některých webových stránkách byl live chat špatně viditelný, nebo vůbec nezapadal do barevného schématu webu.

Nově si však můžete zvolit barvu chatu přesně podle vašich potřeb. Nastavení je jednoduché a zvládnete jej opravdu hravě.

SupportBox Tip: Změnou barvy vás provede náš návod – Jak změnit barvu widgetu chatu.

V neposlední řadě se změnil vzhled samotného chatu na „bublinu“, což by mělo vést k více konverzacím.

Zákazník opustil chat

Informace o tom, že zákazník opustil chat v našem starém chatu opravdu velmi chyběla. Nepoznali jste, zda je zákazník k chatu stále připojen, nebo zda už chat opustil. Často jste tak mohli ztratit až několik desítek minut vypisováním návodu či popisováním situace i přesto, že klient už byl dávno pryč. Na tuto skutečnost teď bude včas upozorněni hláškou, že klient opustil chat.

Zákazník píše…

Občas se hodí vědět, že zákazník píše. S odpovědí tak můžete v klidu počkat až dopíše všechny dotazy a pak začít odpovídat.

Operátor píše…

Pro zákazníky je tato funkce snad ještě důležitější. Díky upozornění na skutečnost, že operátor právě píše, bude zákazník vědět, že se mu někdo věnuje a právě mu odpovídá. Stává se, že někdy potřebujete napsat zákazníkovi delší zprávu, která zabere více času. Zákazník tak uvidí, že odpovědět zpracováváte a nebude mít pocit, že jej zanedbáváte.

Online / Offline stav

On-line a off-line verze live chatu jsou odlišné. Zákazník uvidí na první pohled, zda jste nebo nejste k dispozici. Nebude muset složitě pátrat a hned bude vše jasné.

Offline textace

Offline textace a celkově offline stav nebyl v minulé verzi live chatu úplně dotažen. Jak již naznačujeme výše – změnilo se to.

Offline textace si nyní můžete nastavit v nastavení vaší schránky. Navíc pokud nebudete zrovna k dispozici a zákazník vám bude chtít zanechat dotaz, bude muset vyplnit kontaktní údaje. Díky této funkci se vám už nikdy nestane, že byste nevěděli, komu na dotaz odepsat a na jakou e-mailovou adresu.

SupportBox Tip: Jak si textace krok za krokem nastavit vás provede náš návod – Chat – Natavení offline textací nebo Textace vašeho chatu.

Přehledné zobrazení kontaktních informací od zákazníka

Kontaktní informace, které vám zákazník na live chatu zanechá, budete mít přehledně zobrazené ve vašem SupportBoxu. Budete přesně vědět s kým komunikovat a nebude muset vše zdlouhavě procházet a vyhledávat. Ušetříte mnoho drahocenného času, který můžete věnovat například do kvalitní odpovědi pro klienta.

Starý vs. nový design live chatu

Pro nový live chat jsme zvolili jednoduchý a moderní design, který se snadno přizpůsobí každé webové stránce, kde bude nasazený a používaný.

Říká se, že jeden obrázek vydá za tisíc slov, proto vám místo zdlouhavého popisu raději ukážeme nový design přímo z praxe v porovnání se starým vzhledem chatu.

Ukázka starého designu chatu

Ukázka nového designu chatu

Rozdíly jsou patrné i přímo v detailu chatové komunikace.

Starý vzhled komunikace

Nový vzhled komunikace

Věříme, že vám nový design chatu a přidané novinky zjednoduší komunikaci se zákazníky a povedou k více prodejům.

Dejte nám vědět, jak se vám nový chat líbí. Budeme rádi za vaši zpětnou vazbu.

Zůstaňte v obraze a přidejte se
k 3 500+ odběratelům novinek!

Přidejte se k 3 500+ odběratelům a nepromeškejte žádnou novinku ze světa zákaznické péče! Informace, tipy, zajímavosti, pravidelně každých 14 dní.
E-mail *
Tagy:
Petra Novotná

Petra Novotná

Dlouho pracovala na zákaznické podpoře v e-shopu a velmi dobře zná potřeby zákazníků. Nyní se naplno věnuje klientům SupportBox. Ráda odpovídá na veškeré dotazy a vždy se snaží najít takové řešení, aby byl klient spokojený.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole