10 tipů pro lepší nastavení vašeho SupportBoxu

Dali jsme dohromady 10 tipů, které vám pomohou v lepším a propracovanějším nastavení aplikace. Věříme, že vám budou přínosem!

SupportBox tip 1: 14-ti denní DEMO verze zdarma 🚀 Vyzkoušejte DEMO verzi zdarma a testujte všechny výhody a funkce SupportBoxu na vlastní kůži. Registraci si můžete udělat jednoduše přes náš web ➡ SupportBox.cz nebo se podívejte na video, kde vám prostředí aplikace ve stručnosti ukážeme.
Video: Představení hlavních funkcí SupportBoxu

SupportBox tip 2: Zákaznická podpora 🙋‍♀ Skvělá zákaznická podpora pro všechny klienty SupportBoxu je samozřejmostí. Rádi vše vysvětlíme a poradíme. Na našem blogu vám také pravidelně přinášíme nejnovější trendy v péči o zákazníka.
Inspirace a tipy
Zkušenosti klientů

SupportBox tip 3: Různá práva ke schránkám 👩‍💻👨‍💻 Všichni nemusí vidět všechno, a proto každému kolegovi ve vašem SupportBoxu můžete přidělit různá práva ke schránkám. Nastavení je velmi individuální a můžete jej měnit dle vaší potřeby.
začínáme se SupportBoxem

SupportBox tip 4: Vysypání koše ❌ Na rozdíl od klasických e-mailových klientů může v SupportBoxu vysypat koš pouze zakladatel nebo správce účtu. Zprávy z koše tedy nemohou mazat všichni. Díky tomu se nestane, že by zprávy omylem smazal někdo z kolegů.

SupportBox tip 5: Nastavení jazyka 🚩 Rozhraní aplikace nemusí být pouze v češtině. SupportBox se totiž umí přizpůsobit jazykový požadavkům uživatele. Rozhraní si můžete snadno nastavit v češtině, slovenštině nebo angličtině.
SupportBox v jiných jazycích

SupportBox tip 6: Barva schránky 🎨 V SupportBoxu si můžete barevně odlišit vaše schránky. Barvená odlišnost pomůže v lepší orientaci a přehlednosti. Barva schránky je vždy vidět na nástěnce vašeho SupportBoxu a také v každé složce. Na první pohled tedy vidíte v jaké schránce zrovna jste.

SupportBox tip 7: Pracovní doba u schránky 🕑 Asi žádná firma není na e-mailu 24 hodin 7 dní v týdnu, proto si můžete u vaší schránky nastavit pracovní dobu. Jakmile si pracovní dobu přepočítají se vám i statistiky.
Statistiky – pracovní doba

SupportBox tip 8: Statistiky 📊 Co nemůžete změřit, to nemůžete zlepšit. Propracovaná analytika SupportBoxu vám umožní sledovat například statistiky použití štítků nebo statistiky vašeho týmu. Jak zjistíte, že komunikace ve vaší firmě funguje na výbornou a co všechno umí SupportBox měřit, se dočtete v našem samostatném článku.
Statistika

SupportBox tip 9: Report porušení ❗ Report porušení najdete ve vašich statistikách. Díky němu jednoduše identifikujete tickety, které trvalo dlouhou dobu vyřešit, nebo u nich bylo příliš mnoho konverzací. Velmi rychle a efektivně tak odhalíte nedostatky, na kterých je potřeba zapracovat.
Statistika

SupportBox tip 10: Jazyk rozhraní 🚩Nastavte si u každé schránky ve vašem SupportBoxu jazyk, kterým mluví vaši klienti. Změna se projeví v záhlaví zpráv. Například předmět, komu, od a podobně. Vše pro ně tak bude více uživatelsky příjemné. Pokud vám v nabídce nějaký jazyk chybí, rádi jej s vaší pomocí doplníme.

Zůstaňte v obraze a přidejte se
k 3 500+ odběratelům novinek!

Přidejte se k 3 500+ odběratelům a nepromeškejte žádnou novinku ze světa zákaznické péče! Informace, tipy, zajímavosti, pravidelně každých 14 dní.
E-mail *
Petra Novotná

Petra Novotná

Dlouho pracovala na zákaznické podpoře v e-shopu a velmi dobře zná potřeby zákazníků. Nyní se naplno věnuje klientům SupportBox. Ráda odpovídá na veškeré dotazy a vždy se snaží najít takové řešení, aby byl klient spokojený.

Komentáře

    Přidat komentář

    * Nezapomeňte na povinné pole