10 tipů pro lepší nastavení vašeho SupportBoxu

Petra Novotná
11.02.2020
4 min. čtení

Dali jsme dohromady 10 tipů, které vám pomohou v lepším a propracovanějším nastavení aplikace. Věříme, že vám budou přínosem!

SupportBox tip 1: 14-ti denní DEMO verze zdarma

Vyzkoušejte DEMO verzi zdarma a testujte všechny výhody a funkce SupportBoxu na vlastní kůži. Registraci si můžete udělat jednoduše přes náš web ➡ SupportBox.cz nebo se podívejte na video, kde vám prostředí aplikace ve stručnosti ukážeme. ➡ Video: Představení hlavních funkcí SupportBoxu

SupportBox tip 2: Zákaznická podpora

Skvělá zákaznická podpora pro všechny klienty SupportBoxu je samozřejmostí. Rádi vše vysvětlíme a poradíme. Na našem blogu vám také pravidelně přinášíme nejnovější trendy v péči o zákazníka.
Inspirace a tipy
Zkušenosti klientů
Reference

SupportBox tip 3: Různá práva ke schránkám

Všichni nemusí vidět všechno, a proto každému kolegovi ve vašem SupportBoxu můžete přidělit různá práva ke schránkám. Nastavení je velmi individuální a můžete jej měnit dle vaší potřeby.
začínáme se SupportBoxem

SupportBox tip 4: Vysypání koše

Na rozdíl od klasických e-mailových klientů může v SupportBoxu vysypat koš pouze zakladatel nebo správce účtu. Zprávy z koše tedy nemohou mazat všichni. Díky tomu se nestane, že by zprávy omylem smazal někdo z kolegů.

SupportBox tip 5: Nastavení jazyka

Rozhraní aplikace nemusí být pouze v češtině. SupportBox se totiž umí přizpůsobit jazykový požadavkům uživatele. Rozhraní si můžete snadno nastavit v češtině, slovenštině nebo angličtině.
SupportBox v jiných jazycích

SupportBox tip 6: Barva schránky

V SupportBoxu si můžete barevně odlišit vaše schránky. Barvená odlišnost pomůže v lepší orientaci a přehlednosti. Barva schránky je vždy vidět na nástěnce vašeho SupportBoxu a také v každé složce. Na první pohled tedy vidíte v jaké schránce zrovna jste.

SupportBox tip 7: Pracovní doba u schránky

Asi žádná firma není na e-mailu 24 hodin 7 dní v týdnu, proto si můžete u vaší schránky nastavit pracovní dobu. Jakmile si pracovní dobu přepočítají se vám i statistiky.
Statistiky – pracovní doba

SupportBox tip 8: Statistiky

Co nemůžete změřit, to nemůžete zlepšit. Propracovaná analytika SupportBoxu vám umožní sledovat například statistiky použití štítků nebo statistiky vašeho týmu. Jak zjistíte, že komunikace ve vaší firmě funguje na výbornou a co všechno umí SupportBox měřit, se dočtete v našem samostatném článku.
Statistika

SupportBox tip 9: Report porušení

Report porušení najdete ve vašich statistikách. Díky němu jednoduše identifikujete tickety, které trvalo dlouhou dobu vyřešit, nebo u nich bylo příliš mnoho konverzací. Velmi rychle a efektivně tak odhalíte nedostatky, na kterých je potřeba zapracovat.
Statistika

SupportBox tip 10: Jazyk rozhraní

Nastavte si u každé schránky ve vašem SupportBoxu jazyk, kterým mluví vaši klienti. Změna se projeví v záhlaví zpráv. Například předmět, komu, od a podobně. Vše pro ně tak bude více uživatelsky příjemné. Pokud vám v nabídce nějaký jazyk chybí, rádi jej s vaší pomocí doplníme.
SupportBox v jiných jazycích

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00