10 tipů pro lepší nastavení vašeho SupportBoxu
Dali jsme dohromady 10 tipů, které vám pomohou v lepším a propracovanějším nastavení aplikace. Věříme, že vám budou přínosem!
SupportBox tip 1: 14-ti denní DEMO verze zdarma ? Vyzkoušejte DEMO verzi zdarma a testujte všechny výhody a funkce SupportBoxu na vlastní kůži. Registraci si můžete udělat jednoduše přes náš web ➡ SupportBox.cz nebo se podívejte na video, kde vám prostředí aplikace ve stručnosti ukážeme.
➡ Video: Představení hlavních funkcí SupportBoxu
SupportBox tip 2: Zákaznická podpora ?♀ Skvělá zákaznická podpora pro všechny klienty SupportBoxu je samozřejmostí. Rádi vše vysvětlíme a poradíme. Na našem blogu vám také pravidelně přinášíme nejnovější trendy v péči o zákazníka.
➡ Inspirace a tipy
➡ Zkušenosti klientů
SupportBox tip 3: Různá práva ke schránkám ???? Všichni nemusí vidět všechno, a proto každému kolegovi ve vašem SupportBoxu můžete přidělit různá práva ke schránkám. Nastavení je velmi individuální a můžete jej měnit dle vaší potřeby.
➡ začínáme se SupportBoxem
SupportBox tip 4: Vysypání koše ❌ Na rozdíl od klasických e-mailových klientů může v SupportBoxu vysypat koš pouze zakladatel nebo správce účtu. Zprávy z koše tedy nemohou mazat všichni. Díky tomu se nestane, že by zprávy omylem smazal někdo z kolegů.
SupportBox tip 5: Nastavení jazyka ? Rozhraní aplikace nemusí být pouze v češtině. SupportBox se totiž umí přizpůsobit jazykový požadavkům uživatele. Rozhraní si můžete snadno nastavit v češtině, slovenštině nebo angličtině.
➡ SupportBox v jiných jazycích
SupportBox tip 6: Barva schránky ? V SupportBoxu si můžete barevně odlišit vaše schránky. Barvená odlišnost pomůže v lepší orientaci a přehlednosti. Barva schránky je vždy vidět na nástěnce vašeho SupportBoxu a také v každé složce. Na první pohled tedy vidíte v jaké schránce zrovna jste.
SupportBox tip 7: Pracovní doba u schránky ? Asi žádná firma není na e-mailu 24 hodin 7 dní v týdnu, proto si můžete u vaší schránky nastavit pracovní dobu. Jakmile si pracovní dobu přepočítají se vám i statistiky.
➡ Statistiky – pracovní doba
SupportBox tip 8: Statistiky ? Co nemůžete změřit, to nemůžete zlepšit. Propracovaná analytika SupportBoxu vám umožní sledovat například statistiky použití štítků nebo statistiky vašeho týmu. Jak zjistíte, že komunikace ve vaší firmě funguje na výbornou a co všechno umí SupportBox měřit, se dočtete v našem samostatném článku.
➡ Statistika
SupportBox tip 9: Report porušení ❗ Report porušení najdete ve vašich statistikách. Díky němu jednoduše identifikujete tickety, které trvalo dlouhou dobu vyřešit, nebo u nich bylo příliš mnoho konverzací. Velmi rychle a efektivně tak odhalíte nedostatky, na kterých je potřeba zapracovat.
➡ Statistika
SupportBox tip 10: Jazyk rozhraní ?Nastavte si u každé schránky ve vašem SupportBoxu jazyk, kterým mluví vaši klienti. Změna se projeví v záhlaví zpráv. Například předmět, komu, od a podobně. Vše pro ně tak bude více uživatelsky příjemné. Pokud vám v nabídce nějaký jazyk chybí, rádi jej s vaší pomocí doplníme.