10 tipů pro lepší nastavení vašeho SupportBoxu
Dali jsme dohromady 10 tipů, které vám pomohou v lepším a propracovanějším nastavení aplikace. Věříme, že vám budou přínosem!
SupportBox tip 1: 14-ti denní DEMO verze zdarma
Vyzkoušejte DEMO verzi zdarma a testujte všechny výhody a funkce SupportBoxu na vlastní kůži. Registraci si můžete udělat jednoduše přes náš web ➡ SupportBox.cz nebo se podívejte na video, kde vám prostředí aplikace ve stručnosti ukážeme. ➡ Video: Představení hlavních funkcí SupportBoxu
SupportBox tip 2: Zákaznická podpora
Skvělá zákaznická podpora pro všechny klienty SupportBoxu je samozřejmostí. Rádi vše vysvětlíme a poradíme. Na našem blogu vám také pravidelně přinášíme nejnovější trendy v péči o zákazníka.
➡ Inspirace a tipy
➡ Zkušenosti klientů
➡ Reference
SupportBox tip 3: Různá práva ke schránkám
Všichni nemusí vidět všechno, a proto každému kolegovi ve vašem SupportBoxu můžete přidělit různá práva ke schránkám. Nastavení je velmi individuální a můžete jej měnit dle vaší potřeby.
➡ začínáme se SupportBoxem
SupportBox tip 4: Vysypání koše
Na rozdíl od klasických e-mailových klientů může v SupportBoxu vysypat koš pouze zakladatel nebo správce účtu. Zprávy z koše tedy nemohou mazat všichni. Díky tomu se nestane, že by zprávy omylem smazal někdo z kolegů.
SupportBox tip 5: Nastavení jazyka
Rozhraní aplikace nemusí být pouze v češtině. SupportBox se totiž umí přizpůsobit jazykový požadavkům uživatele. Rozhraní si můžete snadno nastavit v češtině, slovenštině nebo angličtině.
➡ SupportBox v jiných jazycích
SupportBox tip 6: Barva schránky
V SupportBoxu si můžete barevně odlišit vaše schránky. Barvená odlišnost pomůže v lepší orientaci a přehlednosti. Barva schránky je vždy vidět na nástěnce vašeho SupportBoxu a také v každé složce. Na první pohled tedy vidíte v jaké schránce zrovna jste.
SupportBox tip 7: Pracovní doba u schránky
Asi žádná firma není na e-mailu 24 hodin 7 dní v týdnu, proto si můžete u vaší schránky nastavit pracovní dobu. Jakmile si pracovní dobu přepočítají se vám i statistiky.
➡ Statistiky – pracovní doba
SupportBox tip 8: Statistiky
Co nemůžete změřit, to nemůžete zlepšit. Propracovaná analytika SupportBoxu vám umožní sledovat například statistiky použití štítků nebo statistiky vašeho týmu. Jak zjistíte, že komunikace ve vaší firmě funguje na výbornou a co všechno umí SupportBox měřit, se dočtete v našem samostatném článku.
➡ Statistika
SupportBox tip 9: Report porušení
Report porušení najdete ve vašich statistikách. Díky němu jednoduše identifikujete tickety, které trvalo dlouhou dobu vyřešit, nebo u nich bylo příliš mnoho konverzací. Velmi rychle a efektivně tak odhalíte nedostatky, na kterých je potřeba zapracovat.
➡ Statistika
SupportBox tip 10: Jazyk rozhraní
Nastavte si u každé schránky ve vašem SupportBoxu jazyk, kterým mluví vaši klienti. Změna se projeví v záhlaví zpráv. Například předmět, komu, od a podobně. Vše pro ně tak bude více uživatelsky příjemné. Pokud vám v nabídce nějaký jazyk chybí, rádi jej s vaší pomocí doplníme.
➡ SupportBox v jiných jazycích