Efektivnější a přehlednější péče o zákazníky pro e-shopy. E-mail, live chat i telefon – vše na jednom místě.
Jak správně vybrat helpdeskový nástroj? E-book ke stažení
Mějte chytrou e-mailovou schránku
Nekontrolujte několik e-mailových schránek jednu po druhé. Mějte je všechny před očima. Hned uvidíte, co je potřeba vyřídit.
Buďte svým zákazníkům blíž
Díky live chatu se snadno stanete parťákem, který je vždycky po ruce. Zákazník se s vámi spojí online.
VYUŽIJTE SÍLU SOCIÁLNÍCH SÍTÍ
Všechny zprávy z vašich firemních Facebook stránek a Instagramu v jedné aplikaci.
Odpovězte na každé zavolání včas
Kdo volal, kdy volal, jaké bylo jeho přání a postaral se někdo o vyřízení? I to, co se odehrává na telefonní lince, budete mít pod kontrolou.
Mějte všechny informace na jednom místě
SupportBox je přátelský ke všem českým nástrojům. Nemá problém shrnout všechna uložená data a zobrazit vám je u e-mailu, chatu či telefonního hovoru.
Více o integraciMějte detailní údaje vždy po ruce
Poznejte své zákazníky a zlepšete zákaznickou péči díky podrobným statistikám a reportům. Sledovat můžete například:
Jsme z Česka a vyvíjíme z Česka pro české zákazníky. Proto víme, jaké nástroje se u nás používají a jaké jsou potřeby našeho trhu. Navíc mluvíme stejným jazykem a český trh je pro nás 100% prioritou. :)
Jeden systém na veškerou komunikaci
Vašim kolegům se bude příjemně pracovat a zvýší se jejich výkonnost. Získáte kontrolu, zvýšíte výkonnost a více prodáte.
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Podívejte se na záznamy 42 přednášek předních českých odborníků. 6 ročníků konference SupportDay, která je věnovaná pěči o zákazníky.
Potřebujete školení zákaznické péče připravené přesně na míru vaší firmě a vašemu týmu? Není problém, rádi jej pro vás připřavíme.
Kurz obsahuje 20h videí, desítky materiálů, checklistů, tabulek, procesů apod. Hromady článků a materiálů, které dokreslují danou kapitolu a téma.
Člověk je průměrem pěti osob, s nimiž tráví nejvíce času. To platí jak v soukromém, tak v pracovním životě. Nemusí to nutně být lidé, které denně potkáváte. Mohou to být i autoři knih, kteří své myšlenky přenesli na papír a mohou je šířit mezi tisíce lidí v různých zemích světa. Autoři, kteří jsou odborníky ve […]
Váš e-shop už nějakou chvíli funguje, ale už nyní narážíte na pomyslné maximum svých možností? Nebo naopak spouštíte úplně nový e-shop a chcete poskytovat co možná nejlepší zákaznickou péči? Nevíte, zda přijmout další posilu do týmu, která kolegům odlehčí od práce, nebo raději zvolit jiné, lepší řešení? V dnešním článku se dozvíte, na co se […]
V rámci konkurenčního boje o zákazníky platí jedno základní pravidlo: „Kdo odpoví na zákazníkův dotaz jako první, vítězí!“ Proto je namístě prozkoumat čísla vašich statistik na zákaznické péči. Věděli jste, že: Nejdůležitější metrikou v tomto „souboji“ je rychlost první odpovědi na zákazníkův dotaz Rychlost první odpovědi se z původních 24 hodin od přijetí dotazu snížila […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena