Školení zákaznické péče: Jak si vybudovat stabilní klientelu
Říká se, že náš zákazník je náš pán. A podle toho bychom k němu měli přistupovat. Opravdu se to vyplatí. Kvalitní zákaznická péče totiž zlepšuje reputaci, zvyšuje obrat a buduje stabilní klientelu. Připravili jsme pro vás školení zákaznické péče, abyste jejím prostřednictvím (a naší pomocí) dokázali měnit zvědavé potenciální kupující na stálé a spokojené zákazníky.
Skvělý zákaznický servis se vyvažuje zlatem a má smysl na něm pracovat. Dokládají to i statistiky: najít nového klienta totiž stojí v průměru 6–7× více než udržení stávajícího (Zdroj: White House Office of Consumer Affairs). Navíc u stávajícího, spokojeného zákazníka je až 14× vyšší pravděpodobnost úspěšného prodeje než u nového zákazníka! (Zdroj: Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance).
To už jsou pádné důvody, proč se naučit poskytovat zákaznickou péči, za kterou vás budou lidi milovat, nemyslíte?
Co se v tomto článku dozvíte:
Proč je kvalitní zákaznický servis tak důležitý?
Ukažme si to na příkladu z praxe: všichni jsme rádi, že opět můžeme chodit do restaurace. Kde ale strávíme delší dobu – a utratíme více peněz? V podniku, kde číšník s neutrálním výrazem ve tváři přijme objednávky, které poté přinese, a následně nás co nejrychleji zkasíruje, aby se mohl přesunout k dalšímu stolu?
Nebo tam, kde usměvavá servírka představí speciality dne, poradí, jaké víno se hodí k námi vybranému jídlu, a několikrát se zeptá, jestli jsme spokojení a něco potřebujeme?
Objevte prodejní potenciál zákaznické péče
Naučte se účinné metody a techniky, které už pomohly desítkám úspěšných firem.
Samozřejmě v tom druhém, a ještě k tomu i necháme spropitné. Důvod je prostý – jejich zákaznická péče jednala nad rámec běžných povinností a přidala něco navíc. Byli jsme tam opečováváni a cítili se pohodlně. Moc rádi se tam brzy opět vrátíme. A znovu zde necháme nemalé peníze, i když vedle vaří podobně dobře a jsou o fous levnější.
Kvalitní zákaznická péče vám pomůže získat věrné a pravidelně se vracející „štamgasty“, ať už podnikáte v jakémkoliv oboru. A náš kurz vás ji naučí.
Školení přehledně shrnuje všechny osvědčené triky a zlepšováky, které jsme za léta práce v customer service vyladili k dokonalosti. Díky němu nakopnete svůj byznys správným směrem, protože se naučíte:
- Jak efektivně komunikovat se zákazníky
- Jak správně měřit a zlepšovat výsledky zákaznické péče
- Jak delegovat dotazy od zákazníků v rámci týmu
- Jak sestavit a využívat znalostní bázi
- Jak najít, vybrat a zaškolit nového kolegu do týmu zákaznické péče
- Jak zkrotit naštvané zákazníky a řešit komplikovanější situace (reklamace, vratky apod.)
- Proč a jak zautomatizovat opakující se úkony
- Jak nastavit procesy vedoucí ke zlepšování činností zákaznické péče
Pro koho je kurz určený
Školení ocení každý, kdo komunikuje se zákazníky. Bez ohledu na to, zda jste provozovatel e-shopu, majitel cestovní agentury, manažer hotelu, nebo pracovník helpdesku v rámci SaaS. V našem kurzu přičichnete k know-how, které se promítá napříč obory a využijete ho jak v e-commerce, tak v SaaS, rezortu vzdělávání, logistiky v neziskovém sektoru. Podívejte se na příběhy některých z 1 125 hrdinů na zákaznické podpoře.
Nakopněte svůj byznys správným směrem
Excelentní zákaznická péče buduje brand i stabilní klientelu. A my vám předáme všechny osvědčené triky a zlepšováky, jak toho dosáhnout.
Jak školení probíhá?
Kurz probíhá jak online formou, tak od roku 2022 opět i naživo v Praze a Brně. Nebo přímo u vás ve firmě, kam za vámi rádi dojedeme.
Co všechno v kurzu do detailů probereme a rozebereme?
1. Role zákaznické péče ve firmě
Jaké role hraje péče o zákazníky ve vaší společnosti. Příležitosti, které může přinést. Nastavení tónu komunikace podpory dle firemní vize. Záchrana opuštěného košíku. Nákupní cyklus zákazníka.
2. Správná komunikace
Jak se zákazníky komunikovat a jak naopak nikoliv. Praktická ukázka chyb, kterých je dobré se vyvarovat. 5 pilířů správné komunikace. Řešení nejčastějších situací. Příklady složitých situací a jejich řešení. Jak by měla vypadat ideální automatická odpověď.
3. Komunikační kanály
Jak je využít na maximum a kterak si práci usnadnit díky šikovným nástrojům.
4. Statistiky, data a procesy
Jaké statistiky u zákaznické péče sledovat. Jak je vyhodnocovat a jak na základě získaných znalostí péči vylepšovat. Jak sbírat data a zpětnou vazbu od zákazníků. Na jaké procesy péče o zákazníky se zaměřit a jak je nastavit.
5. Personalistika
Jak správně vybrat vhodného kandidáta na péči o zákazníky. Jaké základní vlastnosti by měl splňovat. Jak co nejefektivněji nového kolegu zaučit. Jak dále kolegy z péče o zákazníky vzdělávat a posouvat kupředu.
Co o kurzu říkající účastníci?
Udělejte z pracovníků zákaznické péče hrdiny, kteří přinesou do firmy peníze!
Mezi obyčejnou a excelentní zákaznickou péčí je diametrální rozdíl. Takový, který vás odliší od konkurence a vytvoří z vaší značky lovebrand. Víme o tom své. Za poslední 3 roky jsme pomohli nastavit procesy a kvalitu komunikace v rámci zákaznické péče v desítkách úspěšných firem. A rádi naučíme využívat obrovský prodejní potenciál zákaznického servisu i vás.
Vylaďte zákaznickou péči k dokonalosti
Naučte se měnit zvědavé potenciální zákazníky na stálé a spokojené klienty.
Na závěr bychom se s vámi rádi podělili ještě o několik užitečných odkazů, kde můžete čerpat inspiraci pro skvělou zákaznickou péči.
- Blog – na našem SupportBox blogu najdete i další články na nejrůznější témata, která se dotýkají zákaznické péče.
- Online školení – online školení zákaznické péče vás naučí účinné techniky a metody, jak z online návštěvníků vašeho byznysu udělat stabilní, spokojené zákazníky.
- Jak na skvělou zákaznickou péči – první česká kniha o zákaznické péči. Naučí vás přemýšlet o zákaznické péči jinak. Nebudete péči nadále vnímat jako „odpinkávač“ dotazů, ale jako místo, kde se buduje vztah se zákazníkem a získávají nové prodeje.
- SupportDay – konference, která je věnována pouze péči o zákazníky a vše, co je s tím spojeno.