Tipy a triky pro maximální využití SupportBoxu

Kateřina Střelcová
08.01.2020
3 min. čtení

SupportBox je šikovný nástroj – abyste jej dokázali používat naplno, rozhodně nepřehlédněte tyto nejzajímavější funkce.

Předpřipravené odpovědi

Máte pocit, že podobnou odpověď už píšete podruhé, nebo potřetí? Uložte si ji přímo z rozepsané zprávy. Příště jen kliknete na správnou ikonku a celý text se vloží do odpovědi sám. Předpřipravené odpovědi si můžete rozčlenit do dvou úrovní.

Pravidla

Chodí vám mnoho zpráv a máte pocit stále plné schránky? Pravidla se podívají hned při příchodu na danou zprávu, a splňuje-li vámi dané podmínky, provede nadefinované akce. Tak například může zprávy obsahující frázi „Objednávka byla vyřízena“ a zároveň neobsahující „Re:“ (to abyste nepřehlédli odpovědi od klientů) zařadit do vlastní složky. Nebo přidělit kolegovi, či rovnou změnit stav na Vyřízená.

SupportBox tip: Záleží vám na tom, abyste zákazníkům poskytovali opravdu skvělou zákaznickou péči? Rádi vám pomůžeme s tím pomůžeme. Využijte například školení či praktický online kurzem. Skvělým pomocníkem vám bude i kniha Jak na skvělou zákaznickou péči.

Napojení na další aplikace

SupportBox umí napojit mnoho dalších aplikací. Díky společnému propojení hned vedle zprávy uvidíte vše, co o zákazníkovi chcete vědět – kolik si toho u vás již objednal, v jakém stavu je jeho objednávka či faktura, klientův telefon a adresu, domluvené schůzky, nebo předchozí komunikaci.

Statistiky

SupportBox vám nabízí automaticky také přehled, kolik zpráv vaši kolegové v daném období vyřídili. Můžete si porovnat výkonnost kolegů, spokojenost zákazníků s jejich odpověďmi, ale také vám v reportech zobrazíme i spoustu dalších metrik, které vám pomohou lépe vyhodnocovat vašíí zákaznickou péči.

Notifikace

O každé zprávě, která je pro vás důležitá, se můžete dozvědět, i když právě v SupportBoxu nepracujete. Notifikace na všechny zprávy, nebo jen na ty pro vás, si  můžete nastavit do prohlížeče, nebo do vašeho soukromého e-mailu.

SupportBox tip: SupportBox toho umí opravdu hodně. Podívejte se na dalších 26 tipů pro lepší orientaci v SupportBoxu nebo na 10 tipů pro lepší nastavení vašeho SupportBoxu.

Řazení zpráv a chování schránky

Každý z kolegů si může sám nastavit, jak chce, aby se mu řadily zprávy – nejnovější  nebo naopak nejstarší tickety se tak zobrazí nahoře. Může si také určit, jak se má SupportBox zachovat po vyřešení dané zprávy – na příklad může zobrazit další novější ticket nebo zůstat v právě vyřešeném ticketu.

Rádi si s vámi zavoláme a ukážeme vám všechny tyto šikovné funkce naživo. Stačí nám napsat e-mail nebo zavolat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00