Tipy na dárky pro kolegy na zákaznické péči

Kateřina Střelcová
Kateřina Střelcová
03.12.2019
2 min. čtení

Vánoce jsou přede dveřmi. Vaši kolegové vydatně pomáhali vám i vašim zákazníkům. Sami pečovali o druhé a je na místě poděkovat jim za jejich práci. Čím jim určitě uděláte radost?

  • Antistresové omalovánky a pastelky
  • Teplé ponožky (hlavně klid a nohy v teple!)
  • Termoska/termohrnek (člověk si udělá kafe, ale zákaznická péče často zapříčiní jeho vychladnutí…)
  • Kvalitní čokoláda (doporučuji s certifikátem Fair trade/Bio)
  • Samolepky nebo magnetky a nástěnka – dejte vašim kolegům možnost podělit se s úspěchy (každý si může umístit do svého políčka zlatý magnet za nadšeného klienta)
  • Relaxační prostředí jako prevence stresu:
    • bylinkové čaje,
    • aromaolejíčky,
    • deka nebo polštářky
  • Zážitek
    • společný oběd/ snídaně/ večeře
    • poukaz na výlet
    • cítíte-li, že kolegové dostali opravdu psychicky zabrat, zvažte i poukázku na masáž nebo wellness
    • nějaký šikovný kurz
  • Ergonomie:
    • nové kancelářské židle
    • praktické myšky a gelové podložky
    • nové telefony
    • perfektní headset

Nezapomeňte hlavně kolegům upřímně vyjádřit to, že si jejich práce vážíte a jaký má reálný přínos pro vaši firmu. Pocit důležitosti je často důležitější než materiální dar (I když i ten obvykle velmi potěší).

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 9:00 - 17:00