Tipy na dárky pro kolegy na zákaznické péči
03.12.2019
2 min. čtení

Vánoce jsou přede dveřmi. Vaši kolegové vydatně pomáhali vám i vašim zákazníkům. Sami pečovali o druhé a je na místě poděkovat jim za jejich práci. Čím jim určitě uděláte radost?
- Antistresové omalovánky a pastelky
- Teplé ponožky (hlavně klid a nohy v teple!)
- Termoska/termohrnek (člověk si udělá kafe, ale zákaznická péče často zapříčiní jeho vychladnutí…)
- Kvalitní čokoláda (doporučuji s certifikátem Fair trade/Bio)
- Samolepky nebo magnetky a nástěnka – dejte vašim kolegům možnost podělit se s úspěchy (každý si může umístit do svého políčka zlatý magnet za nadšeného klienta)
- Relaxační prostředí jako prevence stresu:
- bylinkové čaje,
- aromaolejíčky,
- deka nebo polštářky
- Zážitek
- společný oběd/ snídaně/ večeře
- poukaz na výlet
- cítíte-li, že kolegové dostali opravdu psychicky zabrat, zvažte i poukázku na masáž nebo wellness
- nějaký šikovný kurz
- Ergonomie:
- nové kancelářské židle
- praktické myšky a gelové podložky
- nové telefony
- perfektní headset
Nezapomeňte hlavně kolegům upřímně vyjádřit to, že si jejich práce vážíte a jaký má reálný přínos pro vaši firmu. Pocit důležitosti je často důležitější než materiální dar (I když i ten obvykle velmi potěší).