Telefony a e-maily jsou dle statistik stále nejoblíbenějšími kanály, kterými vás zákazníci kontaktují. Jak ale vytěžit telefonické dotazy k našemu očekávanému cíli – nákupu – a to i opakovanému? Mít číslo na webu neznamená jen zvedat telefony, ale je to také ten nejlevnější prodejní kanál, který můžete využít. Mnoho podnikatelů to ale netuší a tak ho využívají jen jako kontaktní místo. Nejen že můžete díky odchozímu telefonu od zákazníka prodat produkt, ale můžete i zvýšit konečnou cenu nákupu a zajistit si, že vás doporučí známému.
1) špatný
2) dobrý a jste rádi, že jste zavolali
V rámci webináře vám na konkrétních příkladech z praxe ukážeme, jak dostat potencionálního zákazníka do stavu 2) a jak můžete být efektivnější a vytěžit z hovorů více, než jen dobrou náladu zákazníka. A zjistíte, že i původně negativní hovor můžete obrátit k pozitivnímu.
Na webináři se dozvíte:
❓ Jaké jsou nejčastější chyby v telefonickém rozhovoru.
❓ Jak zajistit že se k vám zákazník vrátí.
❓ Co vše dokáží dnešní moderní telefonní systémy.
❓ Jak přes telefon více prodat.
❓ Jak si poradit s náročnými situacemi.
❓ Jak spojit sílu telefonů s dalšími komunikačními kanály.
V rámci webináře také odkazujeme na další bezplatné a užitečné vzdělávání, jako jsou Zásady telefonického rozhovoru, Části telefonického rozhovoru, Pravidla pro správné a efektivní telefonování a Jak si udržet pozitivní náladu na zákaznické péči
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena