Novinky v SupportBoxu za rok 2024 aneb Co vše jsme pro vás za minulý rok zlepšili?
Rok 2024 byl plný inovací a vylepšení, která jsme pro vás v SupportBoxu připravili. Naším cílem bylo ještě více zjednodušit vaši každodenní práci a zajistit lepší správu komunikace se zákazníky. Pojďme si shrnout všechny novinky, které jsme v průběhu roku uvedli.
Leden: Nový začátek s vylepšenými funkcemi
MiniCRM se stalo ještě užitečnějším pomocníkem. Od 16. ledna můžete snadno sledovat kompletní historii komunikace s klienty a rychle si zobrazit náhled SMS, aniž byste museli otevírat detail zprávy. Funkci Klikni a volej jsme také přivedli do vašeho života 16. ledna. Dává vám to možnost vytáčet hovory přímo z detailu hovoru. Navíc jsme přidali možnost nastavení jména odesílatele pro automatické odpovědi, což zajistí ještě profesionálnější komunikaci. A nezapomeňme také zmínit, že jsme pro vás 19. 1. přidali kontrolní mechanismus, který vás upozorní, že jste nepřidali přílohu, pokud jste ji klientovi v mailu slíbili. Zároveň jsme pro vás v lednu uspořádali webinář na téma Jak využít AI na zákaznické péči a vypustili jsme do světa článek o tom, jak funguje AI v SupportBoxu.
Únor: Rozšíření integrací a podporovaných platforem
Jednou z únorových hlavních novinek je Shopify plugin, který vám umožní pohodlně propojit SupportBox se Shopify. Vypustili jsme ven do světa Podcast #7 na téma Stresu (a jak ho zvládat) na zákaznické péči. Dále jsme také pro uživatele iPhone přidali možnost intuitivního pohybu mezi obrazovkami pomocí jednoduchého „swipnutí“. A v neposlední řadě jsme pro vás vydali článek o tom, jak se dostat mezi nejlepší české e-shopy v roce 2024, ve kterém přispělo svou expertízou hned několik expertů na e-commerce.
Březen: Efektivnější práce s předpřipravenými texty
Nově můžete sdílet odpovědi napříč kanály a kopírovat předpřipravené texty mezi chaty, telefony a e-maily. Přidali jsme také počítadlo použití odpovědí, abyste věděli, které texty jsou nejčastěji využívané. Funkce automatického oslovení zase zajišťuje personalizovanější komunikaci a šetří váš čas. No a také jsme přidali 5 nových jazyků v aplikaci (finštinu, dánštinu, holandštinu, portugalštinu a švédštinu).
Duben: Novinky v MiniCRM
V dubnu jsme pro vás hned zkraje vypustili #10 díl SupportBox podcastu na téma procesů na zákaznické péči. Hned na to jste mohli zjistit, že když píšete novou zprávu a zadáte e-mailovou adresu příjemce, MiniCRM vám ihned zobrazí relevantní informace o daném kontaktu. Tato novinka vám umožňuje využít informace získané o zákaznících hned při psaní nového e-mailu. A ke konci měsíce jsme vám dali k přečtení článek na téma Jak obstát vedle Temu, Allegro a dalších tržišť? Mrkněte, informace jsou stále aktuální.
Květen: Větší flexibilita v live chatu a telefonech
Díky nové možnosti notifikací offline budete mít přehled o důležitých zprávách a hovorech i mimo pracovní dobu. Funkci připomenutí jsme rozšířili z e-mailů na live chat a telefony. No a pro vaše pohodlí jsme na live chat také přidali uchovávání rozepsaných zpráv, které zůstanou pro vás uložené po dobu 24 hodin. Aby toho ale nebylo málo, tak jsme pro vás uspořádali konferenci o zákaznické péči – SupportDay.
Červen: Statistiky, které přinesou jasný pohled
Přidali jsme statistiku proklikovosti tlačítek v chatbotech, abyste mohli zjistit, která tlačítka jsou nejpoužívanější a podle toho případně upravit své chatboty a ještě více vyšperkovat svůj live chat. Dále přidaná funkce SLA pro telefony vám umožní sledovat dobu reakce na nepřijaté hovory a zajistit tak rychlejší odbavení telefonátů. A nakonec jsme v červnu upravili notifikace. Notifikace nyní obdržíte pouze u hovorů přiřazených přímo vám, což snižuje zbytečné vyrušování.
Červenec: Zlepšení funkcionalit pro hovory
V červenci jsme zjednodušili funkci Klikni a volej na pouhé jedno kliknutí. Ve statistikách už můžete vidět na první přehled, jak jsou vaši operátoři vytíženi a z telefonního ticketu rovnou můžete poslat informační e-mail zákazníkovi, který jste mu během volání přislíbili.
Srpen: Klávesové zkratky pro větší produktivitu
Srpen se nesl ve znamení klávesových zkratek a AI. Klávesové zkratky můžete používat nejen v e-mailech, ale také v live chatu a SMS. Díky tomu si můžete zjednodušit práci s opakujícími se texty. A co se týká AI, tam jsme vám přinesli možnost automaticky připravené odpovědi na dotaz „v jakém stavu je má objednávka“ v e-mailu.
Září: Podpora dalších jazyků
Devátý měsíc se nesl ve znamení jazyků a přidání dalších funkcí pro naši Lucy AI. Rozšířili jsme jazykové možnosti SupportBoxu – nově můžete používat italštinu, španělštinu a slovinštinu, což dělá z našeho nástroje skutečně mezinárodní platformu. Co se týká naší Lucy AI, tak ta už umí připravit odpověď na základě znalostní báze hned, když ticket otevřete.
Říjen: Zákaznická podpora bez komplikací
Na začátku měsíce října jsme pro vás vydali už 17. díl SB podcastu o tom, jak se pohybují mzdy na zákaznické péči. A co se týká novinek, tak jsme k telefonům přidali nový stav hovoru „Zmeškaný (obsazeno)“ – tento stav nastává, když vám zákazník volá, ale nedovolá se, protože operátor vyřizuje hovor s jiným zákazníkem. Aby toho nebylo málo, tak jsme do SupportBoxu implementovali i Automatické štítkování zpráv a určování sentimentu díky AI. Tuto funkci je třeba domluvit individuálně dle vašich potřeb. Takže rázem máte zase o něco lepší přehled o vytíženosti operátorů a pomoc s organizací práce a spoustu ulehčené práce.
Listopad: Vylepšené statistiky a reporty
Listopad nám přinesl nové zobrazení konkrétních zpráv v reportech. Už umožňujeme vidět detailnější analýzy konverzací (vizte obrázek pod odstavcem). Další novinkou v listopadu bylo, že si můžete statistiky zobrazovat v procentech nebo jako absolutní hodnoty podle vašich potřeb.
Prosinec: Spuštění nového MiniCRM
Největší novinkou roku 2024 bylo spuštění nového MiniCRM. Přináší pohodlnější editaci kontaktů, možnost rychle vytáčet hovory, psát e-maily a zobrazovat klíčové informace o kontaktech včetně statistik spokojenosti zákazníků.
Závěrem bychom ještě rádi zmínili, že jsme pro vás v průběhu celého roku uspořádali celkem 8 offline školení zákaznické péče.
Děkujeme za vaši podporu a zpětnou vazbu, která nám pomáhá dělat SupportBox ještě lepší. Věříme, že vám novinky z roku 2024 usnadnily každodenní práci a přispěly k efektivnější komunikaci se zákazníky.