Někdo si rád pouští horory, aby se zdravě vyděsil, jiný střídá akčňáky s válečnými dramaty, aby emoce prohnětl až na dno. Kdo pracuje na zákaznické péči, nic z toho dělat nemusí. Dobrodružství, překvapení, akce i emoční kataklyzma si užije v práci víc než dost. Abyste mohli práci na zákaznické péči vnímat pozitivně, je nutné při […]
Red Sox nebo Chicago Cubs? Baseball je klasická americká hra, která se už desítky let hraje podle stejných pravidel. Na stadionech země, kde je baseball nejpopulárnějším sportem, se ale zrodil tým, který to dělá jinak. Rychle se stal hitem a boří rekordy na sociálních sítích. Jeho úspěch může inspirovat každého, kdo chce mít vyprodáno a […]
Největší párty roku začíná. Pokud si váš e-shop a jeho podpora dobře poradí, čeká vás plavba na lodi plné spokojených zákazníků v moři možností se skvělými vyhlídkami. Pokud se ale něco podcení, přijde krize a Titanic skončí pod hladinou. Jde o hodně. Připomeňme si proto, jak vyladit zákaznický servis, abyste slavili i po Vánocích. Zefektivnit […]
Už nějakou dobu si říkáte, že by vaše zákaznická péče potřebovala restart? Není nic lepšího, než pustit svěží nápady tam, kde už to nějakou dobu trochu skřípe. Na co nezapomenout a co naopak nedělat? Pro začátek byste si měli položit hned čtyři základní otázky: Kde vás zákazníci nejčastěji kontaktují? – Jaké komunikační kanály k tomu […]
Přijímáte nové zaměstnance zákaznické péče, ale nevíte, jakou mzdu jim adekvátně nabídnout? Na jaké částce začít a co dalšího ovlivňuje její výši? Mário Roženský prošel 182 inzerátů, abyste vy nemuseli, a našel odpověď! V druhé polovině roku 2024 si zaměstnanci zákaznické péče průměrně vydělali 35 400 Kč měsíčně. Na výši mzdy měly vliv i následující […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Umělá inteligence mění svět před očima. Dennodenně vylepšuje způsob, jakým nakupujeme, i jak prodáváme zboží. Většina e-shopů už AI využívá, na zákaznické péči z ní ale stále nedostáváme maximum. Magickou formulkou umělé inteligence je rychlost. S AI vyřídíme mnohem víc dotazů a objednávek než bez ní, a to bez ztráty kvality. Ukažme si proto, kde […]
V #16 SupportBox podcastu si Mário Roženský popovídal s Michalem Vavříkem, sales managerem ve společnosti Skladon, která je expertem na logistiku, dopravu, dodavatelský řetězec a skladování. Témat hovoru bylo hned několik: Co je Velký test logistiky Výsledky Velkého testu logistiky e-shopů z období Vánoc 2023 Stěžejní pilíře Velkého testu logistiky a na co se při […]
Existuje jen jedna cesta, jak být úspěšný na trhu, a tou je spokojený zákazník. Děláte všechno pro to, aby byl váš zákazník spokojený? A jak víte, že je skutečně spokojený? Využíváte všechny možnosti, jak si to ověřit? Mezi vámi a zákazníkem stojí vaše zákaznická péče. Může se vypínat do mraků jako hora, přes kterou na […]
Člověk je průměrem pěti osob, s nimiž tráví nejvíce času. To platí jak v soukromém, tak v pracovním životě. Nemusí to nutně být lidé, které denně potkáváte. Mohou to být i autoři knih, kteří své myšlenky přenesli na papír a mohou je šířit mezi tisíce lidí v různých zemích světa. Autoři, kteří jsou odborníky ve […]
Využíváte e-mail pro běžnou komunikaci se zákazníky? Skvěle! A jak si po čase vede vaše schránka, když do ní vstupuje pět lidí najednou a denně do ní dorazí destíky e-mailů? Stále neztrácíte přehled? E-maily obecně nejsou koncipovány k tomu, aby v nich pracovalo více osob najednou. Existuje alternativa, která umožní vašemu týmu pracovat s e-maily […]
V rámci konkurenčního boje o zákazníky platí jedno základní pravidlo: „Kdo odpoví na zákazníkův dotaz jako první, vítězí!“ Proto je namístě prozkoumat čísla vašich statistik na zákaznické péči. Věděli jste, že: Nejdůležitější metrikou v tomto „souboji“ je rychlost první odpovědi na zákazníkův dotaz Rychlost první odpovědi se z původních 24 hodin od přijetí dotazu snížila […]
Váš e-shop už nějakou chvíli funguje, ale už nyní narážíte na pomyslné maximum svých možností? Nebo naopak spouštíte úplně nový e-shop a chcete poskytovat co možná nejlepší zákaznickou péči? Nevíte, zda přijmout další posilu do týmu, která kolegům odlehčí od práce, nebo raději zvolit jiné, lepší řešení? V dnešním článku se dozvíte, na co se […]
Potřeby zákazníků jsou velmi různorodé, a tak se firmy všemožně snaží v rámci zkvalitňování péče tyto potřeby identifikovat a uspokojit: Existuje nějaký ucelený výčet potřeb zákazníků? Mají potřeby zákazníků nějakou hierarchii? Pomůže vám lepší péče o potřeby zákazníků v boji s konkurencí? Ve #13 SupportBox podcastu zjistíte, že potřeby zákazníků je možné hierarchicky seřadit ve […]
Většina firem vnímá oddělení zákaznické péče jako nezbytnou nákladovou položku, do které odchází peníze. Pravdou ale je, že vám tato „nákladová položka“ dokáže generovat pěkné příjmy. Stačí jen umět odhalit klíčové faktory a spočítat je. Jak se daří vašemu webu, zjistíte sledováním míry návštěvnosti. Jak si vede nejnovější PPC reklama vašeho marketingového oddělení, zjistíte sledováním […]
#12 SupportBox podcast je rozhovorem profíků s obrovskými zkušenostmi. S Máriem Roženským si přišel popovídat Jaroslav Novák, česká špička v oboru využívání dat pro růst firem, CEO ePace a expert na CDP. Co je CDP? CDP (Customer Data Platform) je již technologií dneška. Komplexní management dat a vrchol evoluce marketingových technologií, jak říká Jaroslav Novák. […]
Dovolená v oddělení zákaznické péče představuje krátkodobý výpadek pracovní síly. U malých a středně velkých firem mnohdy zajišťuje zákaznickou podporu jediný člověk, či menší plně vytížený tým, a proto mohou výpadek pociťovat citelněji. Je možné období dovolených ve vašem zákaznickém oddělení zvládnout bez citelného výkyvu v poskytované službě zákazníkům? Rozhodně ano! Stačí přijmout jen několik […]
Představujeme Novinku v SupportBoxu: „Operátoři – vytížení“ Zajímalo vás někdy, kde to ve vaší zákaznické péči vázne, na kterém kanále se operátoři nejvíc zdrží a kdo odbaví nejvíc tiketů? Hádáme, že určitě ano. Slepá místa a opakující se problémy totiž znamenají nižší výkonnost, ale taky méně radosti z práce v týmu, horší náladu a v […]
Umělá inteligence je stále častější součástí soukromých i obchodních zkušeností. Dramaticky proměňuje obchodní praxi a stává se jasnou konkurenční výhodou. Většina podnikatelů tak rychle hledá cestičky, jak ji implementovat a vytěžit. Nejlépe na maximum, ale zároveň smysluplně. Jaké AI nástroje vám pomohou zvýšit konverze, udržet zákazníky, zpříjemnit zákaznickou zkušenost a zlepšit prodej? To jsme vám […]
Bojíte se konkurence, která se valí ze zemí, kde je práce levná a nabídka produktů nekonečná? Může vás svět online tržišť pohltit a srazit na kolena? A co dělat, když v souboji s novými konkurenty chcete uspět? Jak konkurovat Temu a udržet si své zákazníky Velký kapitál velkých tržišť znamená možnost masivně investovat. Nic se […]
Nepřeberná spousta tiketů, segmentů zákazníků, typů produktů, služeb i druhů dotazů vytváří masivní, nestrukturovanou množinu, ve které je složité a časově náročné zjišťovat: Proč něco nefunguje Proč se nějaká chyba často opakuje Co je přesnou příčinou problému Proč kolegové nepodávají dobrý výkon Proč kolegové a pracovníci ztrácejí vaši důvěru V #11 SupportBox podcastu zjistíte, jak […]
Přestaňte se bát procesů. Procesy vám uvolní ruce i mozek a otevřou dveře k dalším možnostem. S dobře nastaveným procesem může stejnou práci jako vy stejně dobrým způsobem vykonat kdokoliv další. V #10 SupportBox podcastu se dozvíte, v jakých situacích a jak konkrétně na zákaznické péči procesy pomáhají. Na příkladu procesu reklamace Mário dokládá, proč […]
Napumpujte svůj byznys znalostmi a trendy z konferencí. Kvalitní konference jsou zřídlem nedocenitelných impulsů. Stojí nejednou na startu skokového zlepšení systému, procesů, marketingu, kreativity, HR, logistiky i zákaznické péče ve firmách. Představují takovou zázračně komprimovanou, do jednoho dne sbalenou, šanci, jak se snadno dostat ke klíčovým informacím a na základě sdílených zkušeností, vyzkoušených v praxi, […]
Dívejte se kolem sebe. Pozorujte, inspirujte se, sbírejte zkušenosti, testujte, srovnávejte a aplikujte. Tak by se dal ve zkratce shrnout originální přístup Mária Roženského a jeho návod na to, co může přispět k vylepšení vaší zákaznické péče. Všechno se může hodit. Odpověď na problém, který řešíte, můžete najít třeba na stavbě. Anebo ve večerce na […]
SupportBox průběžně analyzuje trh a neustále se rozšiřuje o přínosné funkce. Každé naše zlepšení a s ním spojená nová úroveň zákaznické péče podporuje růst e-shopu, který SupportBox využívá. Proto SupportBox aktuálně integruje už čtyřicítku užitečných řešení. Díky jejich propojení je zákaznická péče efektivnější a šetří stále víc času i peněz. Kvalitní integrace také stále víc […]
RAYNET je oblíbený a extrémně úspěšný český CRM systém. Operuje na čtyřech kontinentech a každý rok roste o 31 %! Alice Prudilová je šéfka zákaznického oddělení v RAYNETu. Ať už vás zajímá vylepšení zákaznické péče ve firmě nebo jste koncový pracovník podpory, tuto třeskutou kombinaci, kterou vám servíruje SupportBox Podcast #08, jednoduše nemůžete vynechat. Alice […]
Jen za samotné Vánoce přišlo operátorům na zákaznické podpoře firem v rámci helpdesku SupportBoxu 2 383 443 e-mailů, 37 897 zpráv na live chatu a 194 647 hovorů. Je tedy jasné, že zákaznická podpora je stejně důležitá jako ostatní části vaší firmy. Bez ní by objednávky zůstaly nedokončené, návštěvníci by odcházeli ke konkurenci a investice […]
Oslovili jsme pro vás 5 expertů a majitelů úspěšných e-shopů a právě ti vám v našem článku poradí, na co se zaměřit a do čeho v novém roce investovat. Rok 2023 přinesl nejistou perspektivu a stagnaci. Boom, který e-commerce zažil v roce 2021, se neopakoval. Spousta eshopů situaci nezvládlo a předčasně zaparkovalo v e-shopovém nebi. […]
V téměř bondovském 007 SupportBox podcastu Mário Roženský odtajňuje přesně 007 zajímavých tipů, jak zvítězit nad stresem na zákaznické péči. Mária nerozhodilo ani to, že svůj sedmý SupportBox podcast vysílá už zase z jiného místa… Změna je součástí života, někdy však přináší i chvíle plné stresu. Naštěstí jsou po ruce techniky, které jsou úplně zdarma. […]
Jste nadšeni z AI v SupportBoxu, ale zatím se moc neorientujete, kde a jak vlastně AI v SupportBoxu využít? Nebo jste právě na vážkách, zda AI začít využívat a v jakém nástroji? Právě pro vás jsme připravili článek, kde si ukážeme, jak s umělou inteligencí v SupportBoxu pracovat a co přesně za vás umělá inteligence […]
Co je to helpdesk a proč by o něm měl uvažovat každý, kdo přichází do kontaktu s klienty? To vám Mário Roženský poví v šestém díle SupportBox podcastu (19 minut): Úvod a představení Mária – jaká byla jeho cesta k helpdesku, zákaznické péči a nakonec vytvoření SupportBoxu Co je to helpdesk a že to není […]
Co se nedá změřit, to se nedá zlepšit. Tímto tématem se bude Mário Roženský zabývat v dalším, v pořadí již pátém dílu, SupportBox podcastu. Abyste mohli péči o klienty zlepšovat, musíte ji měřit. Spousta lidí si myslí, že to nejde. Že zákaznická péče měřitelná není. Jestliže zastáváte stejný názor, jste tady správně. Pokud si nevíte […]
Zákaznická podpora a umělá inteligence – dvě velká témata současnosti. Česká republika má v Evropě největší počet e-shopů na jednoho obyvatele, konkurenční online prostředí tady jen bují a jedna z možností, jak získat konkurenční výhodu, je právě péče o zákazníky. Jak si vybudovat skvělý zákaznický servis? Třeba s pomocí AI. Jak jde AI a lidská […]
A je venku čtvrtý díl SupportBox podcastu! Mário Roženský v něm přivítá skvělého hosta – Aničku Šenk, která působila v Dáme Jídlo, Rohlík.cz, ale také v Alze. Všude se starala o zákaznickou péči, a proto věříme, že pro vás bude tento rozhovor nabitý parádními informacemi. A užijete si jej tak, jako si jej užívali Mário […]
Přinášíme vám další, v pořadí již třetí díl SupportBox podcastu, ve kterém vám představíme a vysvětlíme, co to je nekonečný cyklus zákazníka a jak jej docílit. Nekonečný cyklus zákazníka je pomyslný zlatý grál byznysu. Pokud chcete růst, zvyšovat zisky a mít ve svém portfoliu velký počet spokojených zákazníků, pak si tento díl rozhodně chcete a […]
Pozor, pozor!Důležité hlášení! Vy, kteří nás sledujete od počátků, možná víte, že jsme historicky podcast tvořili. Ten první čítal čtyři epizody, přičemž jsme v něm dále nepokračovali. Letos jsme se rozhodli pro obnovu podcastů, aby ani ty z vás, které nebaví čtení, nebo jste se nedostali na naše školení, neminuly ty nejdůležitější informace ze světa […]
Expanze e-shopu do zahraničí je jako dobrodružná cesta do neznámých krajů. Cesta plná příležitostí a výzev. Pro mnoho e-shopů představuje zahraniční expanze zajímavou šanci na růst a získání nových zákazníků. Jakmile se ale rozhodnete expandovat do zahraničí, zjišťujete, že úspěch v mezinárodním prostředí není vždy tak snadno dosažitelný, jak by se mohlo na první pohled […]
Před Vánocemi je obzvláště důležité zaměřit se na zefektivnění zákaznické péče, abyste byli schopni zajistit maximální spokojenost vašich zákazníků. Ti totiž více než kdy jindy očekávají rychlé a efektivní odpovědi na své dotazy a problémy. Abyste byli schopni toto náročné předvánoční a vánoční tempo udržet, je nezbytné využít moderního technologického pokroku a automatizace. Zde jsme […]
Telefonní hovor, podobně jako e-mailová komunikace by měl mít určitou strukturu. Mnoho firem se ještě stále dopouští mnoha chyb, které mohou negativně ovlivnit potřebu zákazníka u tohoto subjektu zůstat, nebo znovu nakoupit. Pojďme se tedy společně podívat na to, jak by měl kvalitní hovor vypadat a co by zde nemělo chybět. Představení Každý hovor by […]
Telefonování je jednou z nejjednodušších cest, jak se zkontaktovat se zákazníkem. A je zde jako kanál zákaznické péče více než 140 let, déle funguje snad už jen pošta. Bez telefonu se prosperující firma neobejde. Většina dotazů směrem k firmě se děje právě skrze telefon. Jenže ač se zdá, že telefonovat umí každý z nás, není […]
Jak se říká, všichni jsme jen lidé a každý z nás dělá chyby. Bohužel na zákaznické péči je každá chyba drahá a může znamenat odliv vašich zákazníků k jiné, “dokonalejší” konkurenci. Proto je opravdu důležité maximálně zapracovat na snížení chybovosti vaší podpory. Ať už řádným proškolením vašich zaměstnanců, kvalitně zpracovanými procesy, anebo se můžete jednoduše […]
31. května 2023 proběhl 5. ročník oblíbené konference o zákaznické péči SupportDay. Celá akce byla fantastická – skvělí přednášející, hromada užitečných informací, spousty praktických ukázek, úžasní lidé a samozřejmě, to co máme na konferencích všichni nejraději, vynikající jídlo a pití. Spíkři jsou na konferenci velmi pečlivě vybíráni. Vždy na pódiu stojí ti nejlepší ze svého […]
Manažeři a nadřízení se často potýkají s nechutí zaměstnanců změnit svůj špatný přístup k péči o zákazníky. Práce na podpoře je pro mnohé z nich velmi psychicky i časově náročná, jiní o tuto pozici usilují převážně z toho důvodu, že je tato práce dostupná. Inzerátů na pozici péče o zákazníky je mnoho a většinou na […]
Je obecně známo, že získat v dnešní době kvalitní zaměstnance, potažmo kolegy na volné noze, je mnohdy velmi vyčerpávající a zdlouhavé. A pokud firmy potřebují někoho takového na zákaznickou péči, často považují tento úkol za nesplnitelný. Uchazeči na pracovníky podpory nemívají potřebné předpoklady a zkušenosti, anebo nechtějí tuto práci dělat dlouhodobě. Jiní by třeba cenné […]
Ať už jste na zákaznické péči nováčkem, nebo ostříleným veteránem, vždy se vyplatí získávat informace o tom, jak péči o zákazníky zlepšovat. Jednou z důležitých součástí fungující podpory je sledování a vyhodnocování statistik. Podpora je sice místem, kde se ve velké míře využívá psychologie – lidský přístup, empatie, komunikační dovednosti, neméně důležitou součástí jsou ale […]
Spousta firem dnes řeší, jak zefektivnit práci na zákaznické podpoře, zvláště pak pokud se jedná o telefonáty. Komunikace přes e-maily nám dnes zjednodušují různé aplikace, například ty helpdeskové, které umožňují automatizovat rutinní procesy. Šetří čas, peníze i energii pracovníků zákaznické péče. Jak ale správně a efektivně telefonovat? Zvláště důležitá je kvalitní příprava Abyste dokázali vést […]
Přemýšleli jste někdy nad tím, jak přenést vaše každodenní zkušenosti z práce do osobního života? Máme pro vás článek, ve kterém si probereme několik vlastností, které si můžete vzít z práce do své každodennosti.
S empatií se rodíme. Už miminka dokážou vnímat, jak se lidé v jejich okolí cítí. Na druhou stranu vlivem mnoha faktorů – zvláště pak výchovy a školní docházky, o tuto schopnost častokrát přicházíme a později v dospělém životě se ji znovu učíme. Empatie je důležitou součástí mezilidských vztahů. Jedině díky ní totiž dokážeme porozumět tomu, […]
Na světě žije 7,93 miliardy lidí a z toho neuvěřitelných 4,62 mld. po celém světě používá sociální sítě. Facebook Messenger využívá více než jedna miliarda lidí. Průměrný čas, který člověk na sociálních sítích stráví za jeden den, se pohybuje kolem 2 hodin a 27 minut. Nemusíme ale čerpat jen z globálních čísel a statistik. I […]
Špatná velikost, jiná barva, něco se rozbilo… vrácení zboží či reklamace je pro zákazníka, který se chtěl těšit ze svého online nákupu, zpravidla důvodem ke ztrátě dobré nálady. A úkolem vašeho e-shopu a zákaznické podpory je udělat tento proces pro zákazníka co nejpohodlnější. Bezproblémové a rychlé vrácení či reklamace zákazníkovi ukáže, že vám na něm […]
Chyby zákaznické podpory se mohou stát, i když její pracovníci mají ty nejlepší úmysly. K chybám zákaznické podpory může přispět celá řada okolností. Když vaši zákazníci vyjadřují svou nespokojenost, je důležité včas rozpoznat příznaky a určit, co je jejich příčinou. Pro více než polovinu zákazníků je špatná zákaznická péče důvodem k tomu, aby s firmou přestali spolupracovat […]
Po dvou letech lockdownů a nejrůznějších covid omezení jsme se konečně mohli potkat naživo na konferenci SupportDay a společně se pobavit ať už o zákaznické péči, vašem byznyse, nebo jen tak o životě. Bylo to naprosto skvělé! Maximálně jsme si to užili a jsme moc rádi, že jste u toho byli s námi. Všichni spíkři, […]
Výbornou zákaznickou péči vytvářejí v první řadě lidé. Pracovníci na zákaznické podpoře často přecházejí mezi firmami, a proto je důležité si kvalitní pracovníky hýčkat. Každý chce mít obchodní výhodu v oblasti zákaznického servisu. Klíčové je najmout ty nejlepší zástupce zákaznických služeb, což může být náročné. Zaměstnanci zákaznického servisu musejí mít určité osobnostní rysy i dovednosti. Jaký […]
Komunikace je základem každé zákaznické péče. Čím lépe ji zvládnete, tím spokojenější zákazníci budou. Některé situace mohou být krizové a stresové, v takových případech je důležité udržet si nadhled a chladnou hlavu. Podívejme se na nejúčinnější fráze na zákaznické podpoře, které zákazníka uklidní. Bude si díky tomu jistý, že nám není lhostejný. Jaké jsou ty nejúčinnější […]
Komunikace je klíčovým prvkem dorozumívání lidí, bez ní bychom se rozhodně neobešli. Na tom se určitě shodneme všichni. S rozvojem technologií, příchodem internetu a hlavně jeho dostupností 24/7 prostřednictvím všemožných elektronických zařízení se naším hlavním způsobem komunikace stal psaný text. Tedy – abych byla přesnější, krátké textové zprávy, které skrze sociální sítě posíláme všem, kteří […]
Která aplikace je pro nahrávání hovorů nejlepší a jak to udělat, aby telefon nahrával hovory automaticky? Asi jste zjistili, že s Androidem 9 a výš si telefonní hovor automaticky a bez předchozího upozornění už jen tak nenahrajete. Google přizpůsobil software nové legislativě, která možnost nahrávání hovoru bez souhlasu ukončila. Přesto jsou tu stále jiné možnosti, […]
Oceňování zaměstnanců a rozdělování jejich kompetencí není snadné. V podcastu #18 Zákaznická péče od nuly jsme probírali jak zrestartovat zákaznickou podporu. Téma však funguje i pro ty, kteří si uvědomili, že zákaznická péče je velmi důležitou součástí podnikání. Níže tak najdete vzorový dokument kompetenční matice, kterou můžete univerzálně využít napříč celou firmou. Neviděli jste epizodu […]
Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami
2014-2024 © SupportBox s.r.o. Všechna práva vyhrazena