22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

12 KROKŮ K NASAZENÍ LIVE CHATU PRO SBĚR ZÁKAZNÍKŮ

Váš průvodce pro zapojení užitečného live chatu. V tomto e-booku najdete cenné postřehy a praktické kroky, jak efektivně implementovat live chat do vašeho podnikání. Těchto 12 kroků je sepsáno tak, abyste mohli chatbot využít v jakémkoliv podnikání. Ať už provozujete e-shop, vzdělávací portál, či cokoliv jiného.

Získejte e-book hned

Popis knížky

Tento e-book je neocenitelným zdrojem informací pro každého, kdo chce využít live chat pro zlepšení zákaznického služby, zvýšení efektivity svého týmu – a hlavně přesunout návštěvníky do zákazníků, kteří se k vám vrací. Zahrnuje tipy a strategie správného využití live chatu pro lepší výsledky a spokojenost zákazníků. Stáhněte si jej nyní a začněte transformovat způsob, jakým komunikujete se svými zákazníky!

A co se všechno dozvíte?

  •  PROČ vůbec využít live chat
  •  Komu zobrazovat live chat a kde
  •  Jak vybrat ten váš správný chatovací nástroj
  • Před spuštěním: Perfektní příprava znalostní báze a šablon odpovědí
  • Jaký je cíl vašeho chatu? 
  • Jak nenechat své zákazníky čekat
  • Rozdělení efektivní práce na chatu
  • Konec chatu neznamená konec cesty zákazníka – co dělat dále pro úspěšný nákup?
  • Proč vás zpětná vazba posouvá a jak ji zjišťovat
  • Učení se z předešlých chatů
  • Usínat na vavřínech se nevyplácí – jak efektivně inovovat bez ztráty času a zákazníků
  • Vypuštění live chatu do světa!

Vzdělávejte se kdekoliv

Další naše knihy a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00