22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

JAK ZÍSKÁVAT ZPĚTNOU VAZBU OD ZÁKAZNÍKŮ

V e-booku se naučíte, jak efektivně sbírat zpětnou vazbu od zákazníků, jak ji vyhodnocovat a následně určovat priority úkolů.

Získejte e-book hned

Popis knížky

  • Proč je získávání a zaznamenávání zpětné vazby velmi důležité pro každou firmu
  • Jak na základě zpětné vazby prioritizovat úkoly
  • Jaké nástroje použít a jak si je nastavit, aby vám šetřily čas
  • Jak dále pracovat se získanými informacemi

O autorovi:

Mário Roženský

Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Základem každého projektu vždy byla orientace na zákazníka a skvělá zákaznická péče. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail, chat a telefon. Přednáší a školí zlepšování zákaznické péče ve firmách.

Jeho cílem a také firemní vizí je zlepšit zákaznickou péči u 10.000 e-shopů v ČR

Vzdělávejte se kdekoliv

Další naše knihy a e-booky

Přečtěte si nejzajímavější tipy a triky, týkající se poskytování kvalitní a efekivní zákaznické péče.

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00