Archiv webinářů

Proč se účastnit webináře?

Webináře jsou moderní a velmi oblíbená forma vzdělávání. Rychle a snadno se zdokonalíte v probíraném tématu. 

Můžete se připojit odkudkoliv, kde máte připojení k internetu. Nejste omezeni místem. Webináře jsou zcela zdarma a všichni zúčastnění mají k dispozici i videozáznam pro kolegy. 

Poslední webinář

Jak zefektivnit zákaznickou péči

Webinář Jak zefektivnit zákaznickou péči je připraven ve spolupráci s firmou Shoptet, pro jejichž zákazníky máme připraveno velmi šikovné propojení. Společně vám zde vysvětlíme, proč je lepší pro komunikaci se zákazníkem používat heldeskový nástroj než klasický e-mailový klient. Také vám ukážeme, jak získat maximum informací pro budování dobrého vztahu se zákazníky. 
 
Co se dozvíte? 
  • Ukážeme vám, jak mít na zákaznické péči maximum informací pro budování vztahu se zákazníky.
  • Ukážeme vám SupportBox pro zjednodušení komunikace se zákazníky.
  • Prozradíme vám, proč je výhodnější používat helpdeskový nástroj, než komunikovat přes obyčejný e-mail.
  • Dáme vám tipy a triky, jak snadno přejít na SupportBox a zjednodušit si práci ve vašem týmu.
  • Ukážeme vám, jak lze snadno propojit Shoptet a SupportBox - Bonus pro účastníky živého vysílání.

Starší webináře

Jak řídit projekty a jak zefektivnit zákaznickou péči 

Webinář Jak řídit projekty a jak zefektivnit zákaznickou péči jsme připravili společně s Honzou Kuldou z Freela. Představili jsme vám nejen SupportBox, ale podívali jsme se i na šikovnou aplikaci Freelo, která vám pomůže nejen k lepší komunikaci nad zadanými úkoly ale také k lepší organizaci úkolů. Také jsme vám ukázali, jak obě aplikace vzájemně propojit a vytěžit z obou maximum. Rozebrali jsme i to, jak úkolovat tým a zpětně na zákaznické péči vědět, zda jsou už úkoly hotové.
 
Co se dozvíte? 
  • Ukážeme vám SupportBox pro zjednodušení komunikace se zákazníky
  • Ukážeme vám Freelo na řízení projektů
  • Tipy jak opravdu efektivně spolupracovat v týmu - Prozradíme vám, proč je výhodnější používat helpdeskový nástroj, než komunikovat přes obyčejný e-mail
  • Dáme vám tipy a triky, jak snadno přejít na SupportBox a Freelo a zjednodušit si práci ve vašem týmu
  • Jak ušetřit čas pomoci chytrých nástrojů