22.5. Jediná konference v ČR o zákaznické péči

Získat vstupenky

Blog

Novinky

Bojové linie na uživatelské podpoře

29.09.2015
5 min. čtení

Také máte někdy pocit, že je vaše práce vlastně jeden velký boj? Bojujete se zákazníky, kteří pořád nejsou spokojení? S kolegy, kteří zapomínají na priority, termíny a úkoly? S časem, který někdy prostě chybí a vás to dostává do stresu? Zkuste ze svých protivníků udělat vaše spolubojovníky. 1. Bojová linie – zákazníci. Zákazníkovi zbraně – […]

7 + 1 tipů pro lepší zákaznickou podporu:

1662117344
16.09.2015
4 min. čtení

Kontakt se zákazníky mě baví. Podzimní deprese a splíny ale klepou na dveře a sluneční svit se zkracuje. Jak si udržet slunce v duši i příjemnou náladu – a co víc – jak využít toho, že právě vy můžete pomáhat vašim zákazníkům k tomu, aby vás tato práce dobíjela a motivovala? Zkuste to se mnou. […]

Zákaznická podpora a citlivá data

1662108943
09.09.2015
5 min. čtení

Představte si majitele e-shopu, který prodává obuv a módní doplňky. Docela se mu daří, má pět zaměstnanců, takže se může plně soustředit na marketing a rozšiřování nabídky. Jednoho dne ráno ale zjistí, že jeho nová kolegyně, která se stará o zákazníky a rozesílá novinky, zkopírovala databázi zákazníků a rozeslala ní informaci o svém vlastním projektu. […]

Zaučujeme nového kolegu na podpoře

1662106308
20.08.2015
7 min. čtení

Přijali jste nového kolegu a jeho úlohou je klientská podpora. Abyste mu co nejvíce usnadnili začátky a zároveň odbourali co nejvíce kritických situací, které by se mohly stát, připravili jsme pro vás několik rad na začátek. Jste vzorem. Buďte trpěliví a zaučujte vašeho kolegu stejně, jako byste přistupovali ke klientovi. Nastolíte tím přátelské vztahy ve […]

Doporučujeme – aplikace pro podporu zákazníků

1661334302
13.08.2015
5 min. čtení

Jak mít neustále přehled a efektivně poskytovat podporu? Nabízíme vám inspiraci – nahlédněte pod pokličku nástrojů, které používáme my. Intercom Intercom je nástroj pro chytrou komunikaci se zákazníky v rámci určité webové aplikace. Na pár kliknutí si snadno nastavíte podmínky, za kterých se má odeslat ta která zpráva či e-mail a velmi jednoduše si tak […]

Vyzkoušejte SupportBox ještě dnes

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Podpora jako prodejní kanál

1678356625
27.07.2015
5 min. čtení

Váš klient od vás potřebuje poradit. Je jedno, jestli vám napíše zprávu přes chat, e-mailem, sociální sítě nebo zavolá po telefonu. Důležité je, že v okamžiku kontaktu s vaší podporou je ochoten naslouchat. Možná to zní zvláštně, ale je to vlastně jeden z opravdu efektivních okamžiků, kdy se váš běžný zákazník opravdu zajímá o to, […]

Nesnadné momenty na zákaznické podpoře

1661327484
14.07.2015
5 min. čtení

Máte kvalitní produkt? Pak vás zákazníci určitě milují! Určitě se těšíte ze spokojených děkovných e-mailů – nejen peníze jsou odměnou. Tím správným hnacím motorem pro další podnikatelské aktivity je zpráva nadšeného zákazníka. Aby byl život pestrý, dějí se nám v něm ale i věci méně příjemné – ať už si je způsobíme vlastní vinou, a […]

Situace, které zákazník nemá rád (+ řešení)

1678360784
15.06.2015
10 min. čtení

Ruku na srdce – opravdu se vašim zákazníkům nikdy nestane ani jedna z těchto situací? Předávají si mě mezi jednotlivými odděleními, a pokaždé jim vše musím vysvětlovat znovu. Určitě to znáte – napíšete si o pomoc na podporu a tam si vás začnou předávat jako horký brambor. Sotva se představí jedna osoba, pošle vás k […]

Vyzkoušejte SupportBox zdarma

Vyzkoušejte 2 týdny se SupportBoxem a neplaťte ani korunu.

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami

Potřebujete s něčím poradit? Obraťte se na Petru Petra Novotná, Expertka na pomoc zákazníkům
+420 778 443 348
po-pá: 8:00 - 16:00